Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Ny maskin er jo snertent, men på youtube er det ikke fullt så kult - "you either have Javascript turned off or an old version of Flash Player", det siste stemmer ikke, så hva er Javascript, hvordan finner jeg ut om det er AV og hvordan får jeg det PÅ? Hjerteligst,
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Spania 26.10.09 Kjære su gluteo, jeg hadde også skrivemaskin i anledning min fødelsesdag denne måneden og måtte innstallere Flash. Hvis De nettop har innstallert kan det hende De må trykke på av / på-knappen for at det nye programmet skal ha effektiv virkning. Hvis dette ikke løser problemet Deres vet jeg sannelig ikke hvordan det kan løses. Vennlig hilsen,
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Salige Ape tits, slo jo av etter innstaller oppdateringer - kan det hjelpe å slå maskinen i stedet? Ærbødigst i Herren,
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Spania 26.10.09 Hele Norges su gluteo, vold hjelper ikke i lengden men du kan ta Skravlerversjonen med tastenekt. Det jeg mener å huske er at mitt nye maskineri stadig minner meg på at jeg har Java Updates available, en oransjlignende tekopp nede til høyre. Kanskje, hvis De kikker der og ser et ikon, kan De være riktig heldig og finne en knapp der. Lykkeønskninger sendes Deres vei fra Monkey boobs, aka;
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er Dem usedvanlig takknemlig for Deres apeaktig sydlandske hjelpsomhet og gledesspreding via tekopp. Nå er det ingen slike her, men jeg skal gå hen og kikke, klikke og så klikke litt til. Ny klage følger. Deres i hengiven aktelse,
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Hjælp. Helst nå. Firefox er javascript enabled, men funker ikke. Og explorer suger balle men der funker youtube, gitt. Hjælp - tenk på at snart kommer julenissen, er det ingen som trenger noen bonuspoeng her? Hjælp nå. Hjertelig hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå