Gå til innhold

Komplisert, jeg er gift og har barn, men er nå forelska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge skrantet mellom meg og min mann og det er 0 romantikk i hverdagen. Han klager over absolutt alt, som hva som er til middag, at det er fullt på vaskerommet etc..

Kjefter på ungene for den minste ting.

Nå har jeg nylig fått meg ny jobb og jeg er blitt forelska, men jeg aner jo ikke om det er gjensidig, ikke tør jeg heller og spørre mannen det gjelder om han blir med på cafe eller noe.

I dag var han ikke på jobben og jeg tør jo ikke spørre hvorfor han ikke var der ettersom jeg har jobbet her så veldig lenge.

Hva bør jeg gjøre ikke gjøre??? Sikkert noen som har vært i en lignende situasjon vil jeg tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør noe i forhold til kollegaen.

Snakk alvorlig med mannen din!

Skrevet

Interessant at du begynner innlegget med å sette mannen din i et dårlig lys. Er dette en måte for å rettferdiggjøre?

Skrevet

Du bør slutte å tenke på denne forelskelsen, følelser som ikke får næring dør! Menneskene er ikke monogame av natur, det er umulig å gå gjennom et helt liv uten å av og til bli betatt eller forelsket, det er hva vi gjør med disse følelsene som betyr noe..

Så tar du en prat med mannen din og forteller at forholdet er på vei til helvete og dere er nødt til å gjøre noe med det før det er for sent. Bestill time på familiekontoret og prøv å finne tilbake til mannen din.

Skrevet

Skjerp deg! Hvis du driter det ut på jobben får du et helvete der også. Good luck!

Skrevet

Du fikser hvertfall ikke ditt forhold til din mann med å søke ut av forholdet.

Så før du kan klage på din mann, så må du prøve å gjøre noe med alt dette hjemme.

Og tro ikke at det glansbildet du lager deg av din kollega, stemmer med hvem han er....... Du tenker hva du ønsker deg, og tillegger en du ikke kjenner de rette egenskapene du ønsker.

Skrevet

Er det mulig å bli mer patetisk? Du får deg ny jobb, og etter noen dager innbiller du deg at du er forelsket i en kollega fordi det skurrer på hjemmefronten? Våkn opp, jente! Snakk med mannen din og ta vare på familien din.

Skrevet

Jeg er litt som deg, når det virkelig skurrer hjemme så liker jeg å gå på gjerdet å se hva som er på andre siden..

Blir jo av og til betatt som alle andre, jeg gjør ikke noe med det.. Bare går på gjerdet til jeg blir lei. Finner etterhvert ut at denne personen jeg er betatt av er som de fleste andre og satser på forholdet mitt igjen..

Av og til så får man bare nok av hverandre og det krever så sinnsykt mye å komme seg over den kneika. Du kan gjerne la forelskelsen skure å gå litt, den person som er foran deg og den som er i hode ditt pleier sjeldent å være den samme. Etterhvert må du ta et valg, skal jeg jobbe beinhardt for mitt forhold eller stå på egne bein å se hva som skjer.

Aldri gå fra et forhold rett til et anent fordi problemmene du har i ditt nåværende forhold drar du med deg. Hvis du vil skille deg så gjør det for din egen del, la deg få litt tid på finne ut hva som gikk galt i forrige forhold.

Uansett hva som skjer så gi deg tid til å ta de rette besluttningene..

Lykke til vidre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...