Gå til innhold

-Most Fruitful Yuki 08+10- SE HER:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

hvordan er formen din om dagen?:) begynner å få fin mage nå tenker jeg:) du hadde jo det med veslegutt:)

hvordan går det med han nå?

ikke lenge igjen til ultralyd nå da:) takk for kjempefine bilder av han på mail:) superkoselig med de du sender ut:) leser og ser på de hver gang jeg:)

her begynner det å bli fremtungt..hehe..iallefall litt:) og har begynt å bli så trøtt igjen på dagtid?? men det går vel litt i periodevis tenker jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heiiii snuppis. Elsk på egne innlegg da gitt! <3 Må begynne å vanke mer her, men skjer jo så lite her. Bortsett fra når du slenger pisken litt!! Hehe.

Magen min begynner å komme seg skikkelig. Skikkelig kule, særlig når jeg får kynnere. Har jo det nesten konstant i perioder, så da er den hard som en fotball. Ikke noe godt.

Med lillemann går det greit. Han sover ganske dårlig igjen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Tror jeg skal få henvisning til ørenesehalslege og sjekke litt. Våkner støtt, stakkar. I kveld hostet han så fælt (natthoste pga astmaen), så han kastet opp halve middagen. :( Men ellers har han vært helt super idag, skikkelig godgutt. Litt trassete igår, men er jo bare verdens nydeligste. Må sende litt skrytebilder innimellom: Hehe.

Hehe, kan tenke meg du kjenner det nå ja! Jeg er også syyyyykt trøtt om dagen. Blir sånn akutt trøtt. Hehe. Går rundt som en zombie konstant. Kjenner du mye spark? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...