jente08&jente2010<3 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 har ei jente på snart 2, og da jeg sendte henne i barnehagen idag, til klokka 8, så la jeg meg litt da jeg kom hjem, tenkte å sove til ca 10, men jeg våknet igjen 13.30:) men gud hvor godt det var å sove litt:)
Irene Adler Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, man er definitivt mer sliten som gravid. Må ta ting i et roligere tempo, det skal mindre aktivitet til før man kjenner seg sliten. Det er kroppens måte å si fra på at den er opptatt av helt andre ting enn som ikke-gravid. Hodet er det samme, fullt av planer og ting som må gjøres, men kroppen er ikke helt med alltid og det må vi gravide ta hensyn til. Du trengte nok de ekstra timene med søvn i formiddag:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Godt sagt pons... Det er akkurat slik det er. Hodet har ikke fått med seg at kroppen ikke fungerer som normalt. Jeg løper opp trappene som vanlig... og holder på å svime av etter en etasje.. Glemmer meg helt av. Er helt klart mye mer sliten enn med nr 1 og synes det også er litt vanskelig og akseptere.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Så godt å høre at flere er slitne.. Har også ei på 2 år og har bekkenløsning. De sier man skal hvile før man får vondt, men det er jo helt umulig.. Når jeg føler meg bra fikser og ordner jeg, og så plutselig sier det pang og jeg blir liggende på sofaen eller i senga.. Klarer ikke å ta hensyn nok til meg selv merker jeg.. Blir jo gæærn av å ta det med ro og ikke gjøre så mye hele tiden.. sukk.. Frustrerende er det. Mannen maser på at jeg må høre med legen om full sykemelding, men jeg er nok litt for sta. Merker nå i det siste at jeg kanskje må gi opp kampen likevel.. Kjenner at kroppen krever mer og mer hvile. Er i uke 27, snart over i 3. trimester, så det er kanskje ikke så rart.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Så godt å høre at flere er slitne.. Har også ei på 2 år og har bekkenløsning. De sier man skal hvile før man får vondt, men det er jo helt umulig.. Når jeg føler meg bra fikser og ordner jeg, og så plutselig sier det pang og jeg blir liggende på sofaen eller i senga.. Klarer ikke å ta hensyn nok til meg selv merker jeg.. Blir jo gæærn av å ta det med ro og ikke gjøre så mye hele tiden.. sukk.. Frustrerende er det. Mannen maser på at jeg må høre med legen om full sykemelding, men jeg er nok litt for sta. Merker nå i det siste at jeg kanskje må gi opp kampen likevel.. Kjenner at kroppen krever mer og mer hvile. Er i uke 27, snart over i 3. trimester, så det er kanskje ikke så rart.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Æsj, der kom det to ganger..sorry. Tok så lang tid, så tenkte det ikke funka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå