Peyton Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jg ble så sinna idag på jobb når jeg fant ut at en som bare har jobba 1/3 så lenge som meg har nå gått over meg i lønn!! Så nå skal jeg forandle lønn på det sterkeste! Men jeg skulle gjerne visst hva dere tjener ,dere som jobber i butikk og på kontor (jeg gjør nemlig begge deler). Og hvor mange års erfaring har dere innen det? Håper på mange svar!!
Fire småtroll Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 http://www.butikksjef.com/Lonn.html Dette er fjorårets tariff, den økte med noen kroner nå i 2009. Har dere personlige kontrakter, tillegg for ansvar eller trynetillegg siden noen har gått forbi deg i lønn da? Kanskje personen har fagbrev, eller ansenitet fra en annen bedrift... Hos oss følger vi tariffen til punkt og prikke, men spesielt dyktige medarbeidere har muligheten til å få 4 kr i timen i "trynetillegg" fordi vi nødig vil miste dem.
Peyton Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Hos oss har vi bare trynetillegg..dessverre. Personen har ingen fagbrev og ingen annsinitet... Forferdelig uprofesjonellt, men jobber vokser dessverre ikke på trær nå for tiden, men tror meg, jeg er på utkikk:) Takk for tips til nettside!
~sjiraff~ Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Synd hvis det er trynefaktor det går på. Det er ingen mulighet for at vedk gjør en mye bedre jobb enn deg? Hvis det ikke er tilfellet bør du forhandle!
Peyton Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2009 Hadde det enda vært sånn at vedkommende var mye bedre eller erfaringsmessig bedre enn meg så skulle jeg ikke sagt noe...men vårt arbeid kan nok ikke sammenlignes...jeg har en mer administrativ rolle mens den nye har bare salgsoppgaver. Men jeg skjønner du tenker det, Sjiraff...jeg hadde tenkt det samme selv altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå