SommerBris Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Ha noen av dere opplevd å blø (da mensen skulle kommet)? Da mener jeg blø litt og ikke like mye som vanlig mens. Jeg kjenner på kroppen av at noe ikke sstemmer helt. Kan jo være andre årsaker til det også, men kommer nok til å ta en test for å avkrefte det. Nå har jeg ikke testen så da lurer jeg bare på hvordan deres erfaringer er med det? Burde jo kjenne kroppen min såpass etter 2 svangerskap, men blir like grønn hver gang jeg. Jeg har selv hatt en liten blødning noen dager etter forventet mens. Begynte med litt brun utflod, litt rosa utflod og litt blødning. Men blødningen var så liten samt at jeg ikke hadde noe vondt i magen. Idag sov jeg til 10, er trøtt igjen nå og murringer nederst i magen samt mye luft i magen.
mamma til twins Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har også hatt blødning noen dager etter forventet mensen. Det gikk over to og en halv dag sånn ca. Testen viser fortsatt positivt og jeg blir bare mer og mer kvalm. Min kvinnelige intuisjon sier at dette ordner seg. Ta en test om et par dager og se hva som skjer. Er vanskelig å sjekke dette på annet vis når vi ikke er så langt på vei... Tvi tvi.
SommerBris Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Takker for svar. Ja kommer til å ta en test, men er veldig glad for litt tilbakemeldinger om andres erfaringer om akkurat dette:) Gratulerer med graviditeten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå