Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 er nå 6 uker siden fødselen. fikk flere sting,men de er borte nå. men har enda litt svak lukt igjen av renselsen,blør ikke lengere. hvis jeg ser på underlivet med et speil så er det et lite område som er blitt litt hvitaktig,kan det være betennelse? har feber og vondt i hodet,vet ikke om jeg er blitt syk eller om det kanskje er fordi det er blitt en betennelse. har sittet i grønnsåpevann 1 gang i går og 1 gang i dag,kanskje det blir bedre da.. skal på 6 ukerskontroll i neste uke,så orker ikke å ringe legen om time nå.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Er du rød og hoven der du ser dette hvite? En blir nemlig rød og hoven ved infeksjon/betennelse.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 er ikke så lett å se om det er hovent,siden det er på innsiden av kjønnsleppene og underlivet ser litt rart ut etter fødsel:) men jeg er kanskje litt rød.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde betennelse i stingene etter fødsel. Og det var jysla vondt. Kunne hverken sitte, gå eller ligge. Helt jævlig. Måtte opereres på nytt 4 uker etter fødsel. Jeg hadde ingen feber. Tror nok at du ville hadde hatt en del smerter dersom du har en infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå