Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 min mann steriliserte seg for et år siden. det holder på å ødelegge både meg og ekteskapet. føler meg ikke ferdig med det å få unger og jeg tror ikke noen av oss hadde noen anelse om hvor stort problem dette ville bli for meg. han ønsket ikke flere barn og fikk viljen sin da eg tenkte at eg skulle klare å overvinne følelsene mine om dette. det har eg ikke og det går bare nedover. tankene spiser meg opp og eg innser at dette ikke kan fortsette. noen råd? noen som er blitt foreldre etter å ha omgjort inngrepet?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Ønsker han seg flere barn nå da? Eller er det du som har presset på? Egentlig synes jeg det er du som burde jobbe med deg selv her. Mannen ønsket ikke flere barn, men det ville du ikke ta hensyn til, for du følte deg ikke ferdig? Dere har tydeligvis flere barn....hva med å jobbe med seg selv til å være fornøyd med dem dere har`? Jobbe med å godta at det er sånn? Istedet for å klusse med fysikken hans enda en gang, for kanskje ikke å få flere barn da heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå