Gå til innhold

noen som bruker p-sprøyte? hvordan fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får man mye bivirkninger? mindre sexlyst? legger man på seg ved bruk av p-sprøyten?

håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mindre sexlyst og har lagt på meg. Er ikke sikker på om det bare er derfor jeg har lagt på meg.

Ellers fungerer den greit for meg. Hater p-pillene og hater mensen, som jeg slipper. Og vil aldri sette inn spiral. Så den er vel et greit alternativ.

Skrevet

Foressten så mener bf at jeg også er humørsyk når jeg går på den.

Skrevet

Jeg la på meg 10 kg på 2 mnd ,fikk masse kviser og hadde mensen i 6 mnd uten stopp :(

Skrevet

mamma'n til william:) : har du sluttet på den? klarte du å gå ned igjen? Jeg klarer ikke å gå ned i vekt selv med drastisk endring i livsstil og kosthold.. Lurer på om det kan være grunnen.

Skrevet

Styr for guds skyld unna p-sprøyte!

Fordelene er der, enkelt og greit med en sprøyte i skinka hver 3. mnd. mange mister mensen, men ikke alle.

Bakdelene med sprøyta er mange.

For min del har jeg mistet mensen, men jeg er til gjengjeld konstant oppblåst i magen, jeg har lagt på meg ca 15 kilo.

Videre har jeg MYE mindre sexlyst og jeg har også mistet mye av følsomheten i forbindelse med sex.. Noe som for meg er ett stort tap.

Jeg har tatt min siste sprøyte og bare venter at virkningene av den skal bli borte, noe som kan ta ganske lang tid.

Gleder meg til å slippe all luften i magen, håper jeg får vekk kiloene igjen og gleder meg som en unge til jeg får tilbake sexlivet mitt (gubben gleder seg nesten mer).

Styr unna er mitt råd, ingen av fordelene med p-sprøyta er verdt bivirkningene!

Skrevet

Det er ca 8 år siden jeg gikk på den ,det tok meg ca 1 år gå ned igjen.

Skrevet

Jeg brukte p-sprøyte ganske lenge, gikk ikke opp noe i vekt og ble kvitt den dumme mensen. Litt mindre sexlyst, men tror kanskje det er bare bra..... Dessverre tror jeg den var mye av orsaken til at det tok så lang tid å bli gravid. Kommer ikke til å bruke det igjen.

Skrevet

De sa til meg når jeg tok den, at det kunne ta opptil 2 år før man ble gravid etter at man sluttet med den

Skrevet

det vil alltid kunne være bivirkninger på de ulike prevensjons-typene!!

for å "forsvare" sprøyta så funker den strålende for meg! jeg "mister" mensen, jeg er vanligvis plaget med kraftige blødninger og magesmerter. og jeg har blitt gravid med en gang jeg har sluttet med sprøyta.

men det sies at det kan ta opptil 2år før alt er i som normalt igjen og mange sliter med å bli gravide men som sagt ikke alle!!

aldri vært så fornøyd som nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...