Gå til innhold

Noen i Bodø?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal til legen i dag så da får jeg vite mere om når jeg har termin :) Gleder meg :)

1 Kontroll i dag etter jeg fikk bekreftet graviditet. Tror jeg er kommet til uke 15 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på 22år her som vente nr2 den 4 april..:) Skal på UL på onsdagen, så da håpe æ at vi får vite kjønnet..:) Hadde en følelse av at nr en va ei jente, og d blei rett..:) Og nu sir magefølelsen at d e en gutt, så æ e en smule spent nu ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ fikk brev fra sykehuse i går, ska på UL 26 November, så må nok vent ennu ei stund t ja... Hos legen fikk æ termin 23 April så e spent på om ultralyden sei d samme :) Å e veldi spent på om d blir gutt eller jente, vil gjærne vite d vest di klar å se d på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ska på ultralyd på tirsdagen - eeeendelig :D Håååpa vi får vite om d bli gutt eller jente.. æ blir ligganes der til de klar å se det..hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første babyen på mæ å :) så d bi spennanes :) Gleda mæ masse men sammtidi syns æ d e litt skummelt.. hehe.. men gledn e jo så klart aller størst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va på ultralyd i dag på sykehuset - og det va helt fantastisk å se den lille,friske babyen <3 fant samtidig ut at æ ikke 19 uka på vei, men 16..så da e termin flytta til foreløbig 21.april..men skulle få kom til bake om 2,5 uke -så de kan sett en ordentlig termin :) kunne heller ikke se kjønn i dag..men foråpentligvis neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseli da :)

Æ fikk satt termin tebake to ganga med lillesnuppa, og d va vanvittig kjipt huska æ ...;p Men d va jo bra at du får komme tebake da, kanskje dåk får vite kjønnet da.. :)

Synes d e litt kjedeli at man bare får en ultralyd, så vurdere å bestille time hos På Vei og få i 3D... Forrje svangerskap da gikk æ hos han Skotheim, og da hadde æ ultralyd bra mange ganga.. Men æ blei jo henvist til han pga at de trudde d va ett svangerskap uttfør livmora..

 

Men nu sett æ bare å gleda mæ tell i mårra, da skal vi på ultralyd :)

Æ hadde jo min magefølelse om at denne gangen så e d en gutt, men blei litt mer skeptisk da æ va hos legen i går og han hørte på fosterlyden. Og den va på 150, og d e vel ett "typisk jente tegn" :P Ho lillemor lå vel på en rundt 152 som oftest, vest æ ikke huske feil. Og da sa jordmora mi at ho trudde d kom t å bli ei jente, og d blei d jo :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja d va litt kjedli å måtte vent i 3 ekstra uka får vi får se lille bebisn..men d e verdt det..så får vi jo en bonus-ultralyd :D syns å d e teit at man bare får en..vi ska bestill 3D på "På vei"..men d bi jo ikke får etter uke 26..så i jan/feb en gang.

 

åh spennanes..masse lykke til i mårra da :) spent på å hør om magefølelsn din stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førr en utrolig opplevelse altså :) Ultralyden på sykehuset va tusen ganga bedre enn alle de ultralydan vi fikk hos han Skotheim.. Her fikk vi se babyen vårres sikkelig :) Både æ og gubben e storfornøyd :)

Men magefølelsen min va vesst feil, før d ser mest sannsynlig ut før at d blir enda ei lita prinsesse :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor koseli at opplevelsan på ultralydn va bra :) Gleda mæ masse t æ å ska i UL :) Fikk time 26 november, å d e jo så længe t hehe... Håpa æ å får en positiv opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja som regel så e d jo bare positivt med å vær på ultralyd. Æ e ekspert på å alltid tenk det værste, så det va godt å se lille bebisn :):) Skal heldigvis tilbake den 19 (ikke lenge til :D ) førr å se om d e gutt eller jente, og førr å få satt ordentlig termin! spennanes :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e å ekspert t å tenk d værste.. hehe.. så æ både gleda å grua mæ t æ ska på ultralyd... men aller mest så gleda æ mæ.. ska t jordmor for første gang den 17 så d bi jo spennanes d å :)

 

får håp di klar å se om d e gutt eller jente når du ska :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

E d førressten nån som har vært på bmi treff på kafka ? D e vel kvær tirsdag... ? Har tenkt mange ganga på om æ skulle dra, men d e jo nåkka kjedeli vest at d ikke kommer nån andre og man blir settanes der aleina...:P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ja d e sant. Æ har ikke vært enda..men har tenkt at det kanskje e litt greit å ta sæ en tur en gang..reis bort nu før jul..så blir vell på nyåret :) vi får avtal sånn at vi blir en gjeng - så ingen treng å sitt aleina der..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 30 april...men skal på ultralyd på torsdag(3 des), så da blir vel termin satt sånn offisielt...

 

er 31 år, dette er mitt tredje barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...