Lykkekløver Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er blek som et spøkelse... Trenger desperat litt farge i mitt slitne ansikt. Hvilken krem har du best erfaring med?
cherry coke Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Ikke bruk brunkrem! Du må finne en foundatio som er lik din egen hudfarge og evt gå over med litt solpudder for å få litt farge. Legg på kinn, panne og hake. Det er fint å være lys i huden. Ikke fint å være brun i ansiktet når man egentlig er lys i utgangspunktet=) Kan anbefale foundation fra Max Factor.
2smågull Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 enig med Cherry coke. ikke med max factor da men..anbefaler heller Mary kay. men man kan bruke selvbruningskrem da. for å få litt farge!
Lykkekløver Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 Oki, men hvilken selvbruningskrem er best da?
Anna Anka Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Brunkrem ser helt jævlig ut. Hva med selvbruningskrem og solpudder?
2smågull Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Mary kay har en som er kjempefin. kan brukes både på kropp og ansikt!
OsloMor Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Man kan fint få veldig fine fargede dagkremer på parfymeriet, ellers anbefaler jeg en god rouge og en god kost (Lancome har begge deler;). Solpudder ser ofte litt møkkete ut på veldig hvite personer. Jeg er selv av den bleke sorten,og har aldri kunnet bruke solpudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå