Espoir Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg lurer på å skaffe meg en og har noen spørsmål: - hvorfor skaffet du den? - Hvor lenge har du hatt den? - Hvor mye bruker du den? - Hva slags har du (og pris?) - Hvor i huset står den? Har du noen råd eller tips? Anbefaler du å kjøpe en? J eg liker å løpe/gå motbakketurer, men får ofte ikke tid før etter mørkets frembrudd. Tenker meg at jeg vil kunne bruke den om kveldene i stedet for å gå ut. Jeg bor dessuten i Bergen, så det er ikke alle dager det er like tørt og hyggelig å trene utendørs. Jeg har hørt at man bør gå ganske høyt i pris for å få en som er bra (20-30 tusen) - stemmer det?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 - hvorfor skaffet du den? - Fordi jeg ikke har anledning til å løpe ute hver dag. - Hvor lenge har du hatt den? -Har hatt tredemølle de siste 3 årene. - Hvor mye bruker du den? -Hver dag. Hver morgen og som oftes hver kveld. - Hva slags har du (og pris?) Har en fra Sportsmaster. Kostet 28 000,- - Hvor i huset står den? Den står på treningsrommet mitt i kjelleren. For min del er den gull verdt, har ikke anledning til å løpe ute når jeg vil. Og med denne kan jeg springe hver morgen når den lille enda sover. Har den jeg har siden topphastigheten er høy, det er mulig å "løpe" i oppoverbakke, den bråker ikke, løpeflaten er stor ++ Ingenting slår vel løping i naturen, men dette er en fin fin nr. 2:) Min ligner på denne. http://www.sportsmaster.no/tredemolleT600-285-1-p.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå