Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 om han f.ex kan mate ungene, eller gjør han det selv? her i gården må jeg spør. ellers sulter vel ungene. ikke gidder han å skifte bleie, før jeg spør han. for ikke å snakke om å rydde opp etter seg...! blir så lei!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 De ser det ikke selv, uten at de MÅ. Og da skjer det når de er alene med ungen, for da MÅ de;) Vet ikke hvorfor de fleste menn er slik, men det kan ha med det at menn ikke kan gjøre to ting på en gang;)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jupp, må spørre om alt fra mating, bleieskift..om jeg kan gå å handle om det passer...blææææ, de ser ikke ting som trengs å gjøres..og sier vi noe om det, ja da maser vi jo!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Nei det må jeg ikke. Men jeg har merket at jeg legger merke til slike ting fortere enn han. Eneste jeg syns han er litt ''lat'' og velger ofte å gjøre det lettvint, når han lager brødskive til barna velger han pålegg som går fort å smøre på. F.eks gomme, salami og nugatti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå