Gå til innhold

Uglemamma! Et vått spørsmål, hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt ekle detaljer kanskje, men du tåler det vel. Jeg har lekket litt i helgen, sånn at det har blitt ganske vått i trusen, men ikke sånn at det renner i strie strømmer. Og det ser veldig blankt ut i forhold til vanlig utflod. I går var det litt blodspor også, men det skjedde bare en gang. Hvor mye lakk du? Og lakk du mer og mer? Lurer på om jeg skal ringe KK, men orker ikke mye styr for ingenting, er vel mest sannsynlig utflod, bare synes det er rart at det er så tynt. Og det kommer helt bestemt fra skjeden, så er ikke tiss i allefall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring jordmor eller fødeavdelingen vennen, de er vant til det:-) lykke til

Skrevet

Helt i orden :) Ja, jeg får vel bare ringe..

Skrevet

hei der... skriver med en hånd for den andre har nurk :) ring for all del, det der høres likt ut som meg. veldig tynt, veldig lite. og stoppet opp i timesvis for så å komme litt til,,, trengte ikke bind følte jeg, men hadde jeg gått i hvite bukser hadde jeg nok det...ring dem, lett å sjekke, og viktig

Skrevet

Jah.. Får vel ringe da. Men føler meg jo litt teit. "Du, eg e litt våt i undikken, tror du eg lekkar ellar??" Rart det der, det var jo helt åpenbart for meg at DU skulle ringe når du skrev inn, hehe. Lettere når det er andre det gjelder, ja! Skal bare få i gang middagen først.. Utsette,, utsette.

Skrevet

dette skjedde med meg i går, trusa og truseinlegg helt gjennomvått! drøyde lenge før jeg ringte- men fikk komme inn med en gang. legen sa ved mistanke om vannavgang SKAL det sjekkes- da det er veldig viktig for de å vite om vannet har gått! kom heller 10 ganger for mye enn en gang for lite var beskjeden !

jeg fikk først på tlf beskjed å ta på bind- for har litt av vannet gått- vil det bare fortsette å komme, og da skal det synes i bindet etterhvert:o)

hos meg var det bare utflod...my lord om det skal komme så mye hver dag må jeg begynne å gå med bind hver dag!!

Skrevet

Hvordan går det i dag,FrøkenBergen? Ble det sjekk? Er du opptatt med å ha vondter? Ka som skjeeer? :)

Skrevet

Hallaien!

Joda, ringte jeg vettu (flink!), og ble litt overrasket når jeg måtte komme ned med en gang. Forklarte på telefon at det hadde vært veldig lite i går, så det sikkert ikke var noe, hehe.. Alt for å slippe å reise ned uten grunn. Men det var ingen vei utenom, så da var det bare å ta turen. Fikk sikkert samme behandling som deg, ctg og generell sjekk, ultralyd og sånn en herlig underlivsundersøkelse..

Legen sa at hun ikke kunne finne spor av fostervann, og at hun var ganske sikker på at det var utflod, var visst masse tynn utflod inni der. Skulle være obs hvis det kom noe mer, men alt så i hvertfall bra ut. Hadde nok vann også kunne hun se på ultralyden. Fikk iallefall brukt tre timer på KK en mandagskveld.. De var veldig søte og greie da:)

Må nok bare smøre meg med tålmodighet litt til, men det var greit å få sjekket at alt ser bra ut med lille gutten! Du får sende noen fødevibber, du trenger dem jo ikke lenger;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...