chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er 33+1 i dag og siste tre dagene har jeg følt meg heeelt på trynet, kvalm, energien helt borte, fryser/svetter annenhver gang, trøtt trøtt trøtt.. Mye på do (ca hver halvannen time pr natt) svimmel osv.... blir helt handlingslammet innimellom, greier ikke gjøre noenting, tårene presser på og alt kjennes bare helt dritt ut. Får ikke sove på nettene, enten må jeg på do eller så sovner hofter og føtter, bytter side ca hver halvtime, og ryggen kan jeg ikke ligge på (magen sier vel seg selv:p) De 6 ukene det er igjen til KS kjennes ufattelig lange ut.. Noen andre som ikke har det helt okay og kan komme med oppmuntrende ord, eller evt noe som kan hjelpe på?
stasimor0603 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 nei men stakkar det høres ikke noe særlig ut uff uff. Jeg er selv 33+1 i dag, men det som jeg synes er rart med meg at jeg sluttet å stå opp om nettene for å gå på do men fortsatt våkner mange ganger for å snu, og det gjør vondt av å ligge lenge på en side så må snu ganske ofte men det kan jeg leve med,er hele tiden trøtt også har lyst å sove døgnet rundt. Eneste som plager meg det er konstant hodepine og trykk, har ofre neseblod. Har snakket med jordmor men hun sier det er normalt. Ellers jeg gleder meg til å bli ferdig. Og ønsker deg å holde ut de siste ukene du har igjen, lykke til
_Løvemamma_ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er i uke 34, og sliter også mer og mer med å sove om natten. Dette gjør jo at jeg blir veldig trøtt på dagtid, og ikke orker å gjøre noe særlig. Er 100% sykemeldt og har vært det leeeeeenge, pga bekkenløsning, og nå begynner det å kjennes ut som tiden har stoppet helt opp... I tillegg sliter jeg med veldig dårlig matlyst, har hatt det hele svangerskapet. Alt av kjøtt og fisk er bare ekkelt (er normalt kjempeglad i fisk), og sliter med å få i meg nok protein. Mat generelt er også bare uinteressant, og det er mange måneder siden jeg spiste noe fordi jeg hadde lyst på det og ikke fordi jeg vet at jeg må. Vil bare ha vann og te, noe som også fører til at jeg må utrolig ofte på do. Gleder meg veldig til å møte lille datteren min, og til at kroppen min kan komme tilbake til normalt igjen, synes ikke det er så fryktelig gøy å være gravid. Selv om det selvfølgelig er verdt det, og jeg nok kommer til å gjøre det igjen om noen år Om noen har noen tips not dårlig matlyst vil jeg forresten gjerne høre!
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 har termin i morra og formen er elendig. ikke psyka opp for å gå over termin =/
lille frø, mor til to Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Huff det hørtes ikke godt ut. Føler med dere som blir veldig plaget. Jeg har vært plaget av bekkenløsning, men formen er veldig bra. Føler at jeg har masse energi og overskudd. Jobber og trener hver dag. Men jeg sover også litt dårlig om natta, men jeg kompenserer det med å sove en time på ettermiddagen. Det hjelper meg. Er i uke 36 og skal ut i permisjon nå. Får ikke lengre være i klasserommet da vi har kraftig utbrudd av svineinfluensa på skolen. Så nå roer jobben seg ned. Da har jeg bare en eksamen å konsentrere meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå