Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg mener, stod araberne bak 11 S ? Er Saddam Hussein egentlig død? Hvem drepte Kennedy? Jeg mener det er naivt å svare ja, ja og Oswald på dette. Hvorvidt ribbesnua er en forretningssak eller ikke er igrunn en bagatell sammenlignet med dette. Visste dere forresten at Mussolini var spion for Storbritannia?
Blåmandag¤ Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 At jødene skal ta over verden, er jo en fin en. Og at familien Stoltenberg tjener økonomisk på svineinfluensavaksinne.
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Elvis lever og frp'ere er et forfulgt og misforstått folkeferd.
cherry coke Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Ble Marilyn Monroe drept av CIA? Hmm..I dont know, men det er vel ikke usannsynlig at hun døde av en selvpåført overdose. Og jeg tror nok også at Kennedy ble skutt av Lee H Oswald. Jeg vet jo så klart ikke, men tror det=) Synes det er spennende med konspirasjonsteorier, men i de fleste tilfeller leser jeg det som fiction;-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg liker jordens undergang, skumle kometer, hemmelige tilfluktsrom og at kun eliten vet det og skal reddes.
cherry coke Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Fo å ikke glemme at Micheal Jackson lever i beste velgående, men staget sin egen død for å komme unna kreditorer etc..
Underveis --> Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Fornektelsen av Hollocaust er jo en klassiker. Det er jo egentig en konspirasjon! Jauda... Visse dere forresten at Kina har readert ut massakren på Den Himmelske Freds Plass i sin historie? Den oppvoksende slekt der får ikke vite at det faktisk skjedde. Flotte greier! :-P
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2009 Hva hadde Monroe med verdens sikkerhet å gjøre? Diana var liksom gravid med en araber og det var derfor S.S fant ut at de måtte avslutte gleden før araberne kom til makta i Storbritannia -den syns jeg egentlig skurrer fordi Dronninga kan jo forandre loven om hun vil, og selv om en liten Al Fayed-baby hadde kommet inn i den britiske kongefamilien kunne jo loven om arvinger ha blitt forandra og det hadde ikke betydd noe somhelst. Dessuten, uten Charles var vel strengt tatt ikke Diana kongelig -> jeg tror ikke det hadde hatt noe å si. Michael Jackson er dau som ei sild.
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er forresten bombesikker på at Pentagon ble skutt med rakett.
cherry coke Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Hhehe..JEG tror jo ikke på det:-) men Monroe satt tydeligvis på sensitiv info som hun hadde fått med Herr. Kennedy himself...Hva det skulle være er vel usikkert, men det var iallfall nasjonale hemmeligheter..;-) Oooohhh...spennende!
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2009 Du tror ikke at Jackson er dau?
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror forresten ikke at Kennedy visste alt for mye. Men siden han hadde en tittel som ga ham retten til å vite mer - noe som helt sikkert hadde fått positive følger, måtte de poppe'n.
cherry coke Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 JO=) Jeg tror ikke på de konspirsjonsteoriene jeg skrev lengre opp her;-) Synes som sagt det er veldig interessant, men det blir som oftest med det;-) Moro er det iallefall!
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 Ari Behn er egentlig en engel som er sendt til Märtha av Diana som ble drept av Kennedy for at Dronning Elisabeth skulle få møte Michael Jackson i himmelen etter 9/11 når Obama har fått fredsprisen fordi Jagland skal bo i et slott!
Tilbud med 2 ute Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 "Visse dere forresten at Kina har readert ut massakren på Den Himmelske Freds Plass i sin historie? Den oppvoksende slekt der får ikke vite at det faktisk skjedde." Vil det da si meningene til de unge kineserne som sier at det har vært en massakere der blir sett på som en konspirasjon? Jeg har ikke satt meg så veldig inn i hva som skjedde i New York 11. sept 2001, da det er lettere å fokusere på hva som skjedde med Pentagon. At et fly kræsjet der den dagen er mer tull enn fakta! Ille at de som mener det samme som meg blir latterliggjort, verden har jo fremdeles ikke fått se noen video av det, og i dagens mediasamfunn så er det helt utrolig. Spesielt når det er snakk om et bygg som er konstant overvåket.
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. oktober 2009 Det er KLART at Pentagon ble skutt av en rakett, det er det ingen tvil om. "fantes ingen overvåkning av stedet" er bare oksemøkk. Pussig nok var det ingen opptak fra bensinstasjonene i området heller, selv om de har videoer fra alle andre dager. Det eneste flyet som ble sett i Washington er samme typen som det hvite flyet som mystisk nok bare var noen hundre meter (!) unna WTC i det det ene flyet kræsja inn der. Man kan se det på videoer fra den dagen. Er det vanlig med flytrafikk så nærme bakken midt i New York City? Nææh. Radar og fjernstyring er to fine ord.
Aliena Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 At jorda skal gå under i 2012, og at det bygges svære bunkere all over the world i dypeste hemmelighet, hvor bare noen utvalgte skal bli invitert. Det er noe av det tåpeligste våset jeg har hørt. At amerikanerne selv sto bak 9/11 kommer på en god andreplass. Holder det ikke for umulig at Kennedy ble drept av en annen enn Oswald og at Monroe ble myrdet. Ang Saddam Hussein så var det jo en film på nettet som viste henrettelsen hans. Han så nå i hvertfall meget død ut.
Anne-B. Skrevet 26. oktober 2009 #19 Skrevet 26. oktober 2009 HIV-viruset er utviklet av forskere i amerikansk etterretningstjeneste, og satt ut i Afrika for å holde dem nede.
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #21 Skrevet 26. oktober 2009 Ja han som ble hengt var passe dau ja, men det var ikke Saddam.
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #23 Skrevet 26. oktober 2009 Hvorfor? Araberne? Jeg tror faktisk ikke det.
Aliena Skrevet 26. oktober 2009 #24 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, det var selvfølgelig en helt annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå