heisand? Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Er det verdt å ta turen ditt for å se de nye 12 butikkene?
Dotten Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Nei. Jeg var der på åpningsdagen på ettermiddagen (det er også det senteret som jeg bruker til vanlig). Litt skuffende. Det er en "frukt/grønnsakshandler" eller hva jeg skal kalle det oppe, samt en eiendomsmegler, en blomsterbutikk og et spisested oppe i den nye delen i 3. etasje om jeg husker rett. Ellers er det noen få nye butikker i en sving i 2. etasje. Tror det var en skobutikk, Posten, en "mye rart" (pynteting osv. finge ting altså) og noen klesbutikker. Nede har bare Kaphal, Cubus o.l. gjennåpnet i litt anderledese lokaler med stort sett på samme sted. Nå skal det sies at jeg hadde med en 4-åring og vi var på jakt etter ballonger he, he, så vi "løp" igjennom den nye delen, så jeg tok meg ikke god tid for en titt/handling. Skal heller ta meg en tur senere, men om du bor laaangt unna, tror jeg nesten ikke at jeg hadde giddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå