Gå til innhold

er det uforskamma å spørre om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å få være med på fødselen til søstra mi??Eg har ein draum om å få vere med på ein fødsel,som ikkje er min eigen.Alle som eg snakkar med,som har vore med på fødsel,seier at det er ein opplevelse....

Søstra mi har termin i februar,og eg har tenkt ein del på å spørre om å få vere med på fødselen??Sjølvsagt respekterer eg om ho ikkje vil da....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bedre å spørre:

bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på en ting en ikke har gjort

Skrevet

Jeg fikk forespørsel fra svigersøster og fra en venninne om de kunne få være med på fødselen. Jeg takket for omtanken (jeg er alene om barnet), men takket pent nei.

Synes ikke det var uforskammet og frekt av dem å spørre, så om du har lyst så spør du. Det "verste" som kan skje er at du får et nei;)

Skrevet

Nei, ikke uforskammet.

Jeg hadde ikke sagt ja til andre enn barnets far, men det er nå meg da. :)

Skrevet

det kommer jo helt an på hva slags forhold dere har dere imellom. Det er jo ikke uforskammet å spørre. Kan du ikke bare høre med henne? Og fortelle at du respekterer hennes ønsker uansett hva hun måtte velge. Nei, ser ingenting galt med det. Hun bestemmer selv.

Selv tror jeg ikke jeg kunne hatt noen andre enn mannen min tilstede under fødselen (selv om jeg har et nært forhold til søsteren min), men dette er veldig individuelt.

Skrevet

Ikke at far måtte spørre altså, haha

Skrevet

ok...=) eg får tenke litt meir på da,før eg tørr å spørre....

Skrevet

jeg hadde med meg bf, søster og bestevenninne på fødselen min :)

Skrevet

Me har eit veldig godt forhold....=) sjølv har eg berre hatt med meg bf på fødslane mine,men hadde ikkje gjort meg noko å ha med noken andre heller...

Skrevet

Nei, det er ikke frekt. Jeg hadde vel aldri spurt om det var en mann involvert siden kanskje han tar det som en fornærmelse. Det går jo an å si at hun bare må si ifra om hun trenger noe, og at du stiller opp på hva det skulle være:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...