CMH Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Her er pappa'n nå tilbake i jobb etter pappaperm, så da blir jeg og jenta alene på kveldstid.. Vi bytter på å ha jenta vår, han på dagen og jeg på ettermiddagen. Har en sånn ab-trainer og vekter, men er det noen som kan tipse om noe som man blir litt svett av?
Frukten og To små Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 hva med å investere i en dvd ? eller kanskje du har noen å låne av? tror det skal funke om du ønsker litt annen trening.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Hva med en rockering med vekter? Den blir jeg god og svett av hvertfall. I tillegg får man trent mage og hofter ganske godt. (hadet bra til håndtaka ;o)
dårlig ånde Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 pilates! kjøpe en dvd, amazon.co.uk bestiller du bare én, trenger du ikke fortolle (tollgrensa er 200kr)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 ZUMBA!! Kjempe artig dansetrening som virkelig tar på kroppen, renner bort etter 20 min passet, følger med dvd der man lærer seg grunnstegene så det er veldig enkelt så lenge man bare følger de Jeg har det kjempe gøy når jeg danser, merker ikke at jeg trener men jaggu gjør jeg det ja! ANBEFALES!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bestilte herfra: http://www.sports-hoop.com/ Men de har den visstnok i sportsbutikkene
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Trnings-DVD Pilates er supert syntes jeg. Og dans! Finnes masse treningsvideoer på nettet, både som kan lastes ned og vises. Finner også treningsprogrammer du kan bruke hjemme uten vekter osv. Søk på "treningsprogrammer" så kommer det opp en masse du kan pløye gjennom å se om du finner noe for deg! Snuppa eeeelsker å se mamma trene danseprogrammer, og er med litt hun også. Sitter å vugger lille søte Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå