yasmina Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 her har vi 3 stk, med 3aar og 5 mnd fra ledste til yngste og foeler at det holder. hender derimot at jeg tenker at en liten attpaaklatt kunne vaert moro, men tviler paa det naar det kommer til stykke.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg kan pga tre ks ikke ta flere ks, og kan jo etter ks heller ikke føde barn, så hos meg stopper det opp av seg selv. Men jeg føler nok at tre barn er nok også da. Jeg har vært gravid til sammen 5 ganger, og merker at kroppen er sliten og trenger å få bygget seg opp igjen nå. Mulig jeg føler det annerledes om noen år på det med formen, men det med ks stopper detjo uansett. Jeg tenker heller på å være avlastningshjem eller fosterforeldre hvis anledningen byr seg når mine barn er eldre.
yasmina Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 jeg har ogsaa 3 ks, men har faatt beskjed om at et 4 ikke er noe problem saa lenge det gaar 3 aar mellom siste til neste.
Lene~mor til tre Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, men noe som er rart er at jeg har vært babysyk helt siden den siste tanteungen min ble født i november ifjor... Før det følte jeg at jeg var helt ferdig med barn, selv om andre fikk barn osv. Helt plutselig fikk jeg velig lyst på en til, kansje fordi ungene mine begynner å bli store hehe. Nå husker jeg jo omtrent ikke hvordan babytiden var, mange sier det er vanlig å få lyst på en til når man kommer til det punktet. Men jeg har egentlig ikke lyst på en attpåklatt, om vi får en til må vi nok flytte til ett større sted så det er sånne ting som sier at vi ikke vil ha flere egentlig. Begge barna mine trenger også ekstra oppfølging og ekstra hjelp på skolen i noen fag å da føler man ofte at man har nok med det...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Planlegger ikke flere, nei. Vi har 2 boende hos oss, men tilsammen 3. Selv om samboerns datter på det nåværende tidspunkt får være hos oss synes jeg hun må medregnes. Om vi skal ha flere må vi da ha større bil, og må nok også ha større hus. Men man vet selvfølgelig ikke hva som sjer etterhvert, kan jo hende vi ombestemmer oss.
blond Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, vi skal ikke ha flere barn. Er helt ferdig med småbarn, deilig å slå seg til ro med det. Merker godt at jeg ikke engasjerer meg like mye i andres graviditeter som jeg gjorde da vi enda ikke hadde bestemt oss for tredjemann eller ei.
Ranveig R Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Har lyst på ein til, men ingen konkrete planar enno. Når lille blir frisk/bedre/ferdig med utredning kjem vi gjerne til å gå for nr 3, men vi har mange energilagre som må fyllast opp før vi kjem til det punktet. Så ein eventuell nr 3 er minst halvanna år unna.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Om jeg sier at jeg ikke har lyst på en til, så lyver jeg...hehe:) Men synes egentlig at 4 barn, holder i massevis....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå