Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er hjemme med sykt barn i dag, og må vere de i morgen. men så driver eg en hobby og har har party på kvelds tid. og skal ha ett party i morgen.. er de da okey å gjøre det, selv om eg er hjemme fra jobben på dag tid?
Hilde_85 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, jeg syns det er helt ok . (for det er party hjemme du skal ha) Om det er på kveldstid så kanskje barnet sover? Er du sammen med pappan? Er han hjemme å kan ta seg av barnet? Ser ingen grunn til at livet skal stoppe opp på grunn av sykt barn. Om du skulle dratt med et sykt barn hit og dit syns jeg det hadde vært værre.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Ja er sammen med pappaen, og han er hjemme i morgen kveld, så han kan vere med barnet da. Jeg hadde ikke tatt med meg et sykt barn for å ha party hos noen, da hadde jeg avlyst. Men siden han er hjemme, må de vel vere greit å ha det partyet selv om eg er hjemme fra jobben på dag tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå