¤ 4 røde nisser små ¤ Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Har du 4 barn og venter nr 5? Jeg har 2 ganske tette og nå kommer det tvillinger når yngste er 11 mnd. Er dine tette også eller... ? Det er nesten ingen som har så mange barn og jeg skulle gjerne hørt litt erfaringer osv fra noen som har såpass mange barn:) Gratulerer og velkommen til 3dje trim ihvertfall:)
Lykkebabis! Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tripper også inn her nå. Hipp hurra,
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Ja har 2 på 13 og 15 så har jeg to på 2 og 1.så det blir 18 mnd mellom han på 1 og hun som kommer....PUH IKKE planlagt kan jeg si.... Er blant den 1 promillen hvor prevensjon ikke funker skikkelig!! Det er 13 mnd mellom 2 åringen og 1 åringen,så kan si det er tett nok jah....Oj tvillinger da:) Gratulerer.. En fra eller til spiller egentlig ingen rolle,det blir travelt noen år fremover uansett:) Gode rutiner,klare regler da går egentlig det meste på skinner Er såklart fryktelig sliten innimellom da,jeg jobber fullt enda!Håper å bli sykemeldt ved neste kontroll,jobber i helsevesenet så det er rimelig tungt nå lykke til med tvillinger da,fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå