ApriIbaby Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Leste en teori jeg har grunnet en del på: At viruset er fabrikert av den farmasøytiske industrien. Det er jo ikke tvil om hvem som er "vinneren" i denne situasjonen. Hva tror du?
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg tror, men jeg utelukker det ikke. Ser på det som en stor mulighet, ja.
Underveis --> Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Herregud....! Konspirasjonsteoretikerne fornekter seg ikke :-P Kan ikke folk bare innse at naturen inneholder sykdommer? Til og med trær får dødelige sykdommer. Hva med de? Er det en antiskogbruksorganisasjon som har plantet disse sykdommene? *stønn*
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Det er veldig naivt av deg å tro at alt er som det ser ut til å være, Underveis.
Underveis --> Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Er jeg naiv fordi jeg tror at det finnes sykdommer som mennesker kan dø av? Du store! Vet du hvor i verden influensa oppstår? Vet du hvorfor det finnes så mange typer influensa? Vet du noe om hvordan virus opptrer? Det gjør jeg! Det er kanskje derfor jeg faktisk aksepterer at svineinfluensa eksisterer, og er overhode ikke overrasket. Vet du noe om populasjonssykdom og hva som skjer dersom enhver populasjon blir for stor? Du er klar over at det er ganske mange mennesker på jord? Rimelig tett befolket av og til også. Det er en grunn til at syksom spres, vet du. Er ikke dermed sagt at det er plantet av noen. Hva tror du skjer med elgbestanden dersom vi sluttet med jakt?
Underveis --> Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 For diskusjonens skyld, så hadde det jo være morsomt om du kunne svart på spørsmålene mine. Det må jo være en begrunnelse for hvorfor du mener at influensaen kan være plantet av legemiddelindustrien.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, vet du hva! Jeg liker konspirasjonsteorier, men dette blir å dra det litt vel langt Sykdommer kommer og går, sånn er det bare.
ory Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Hei, Jeg tror ikke svineinfluensaviruset er fabrikert, men tror det er noe som forsterker seg fordi vi driver så mye oppdrett av dyr på en ekstemt dårlig måte.
Gjest ->>- Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Hahaha! Dette forumet er fuckings ubetalelig.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er jo ikke overrasket over at det kommer konspirasjonsteorier om dette også
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Du plagere bare deg selv ved å tro slikt! Ha en fin dag!
ApriIbaby Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har ikke sagt hva jeg tror, men det må være lov å reflektere litt.....
soleia Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 influensa, pest og kolera har eksistert lenge før legemiddelindustrien. I våre dagar er me så heldige at me kan få vaksiner. Er mange snåle konspirasjonsteoriar ute og går.
Bunnies by night Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, det tror jeg ikke på. Er ikke så fan av konspirasjonsteorier. Det er klart at det er mye som foregår i kulissene som menigmann ikke er klar over. Men at den farmasøytiske industrien har fabrikert viruset blir helt ... ja ... idiotisk.
cherry coke Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 Hahaha, nei det tror jeg ikke på. Litt søtt med slike teorier i grunn;-)
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 #17 Skrevet 26. oktober 2009 Verden har noen svin på skogen og det er mye vi ikke veit og alt det der, men akkurat dette med ribesnua er jeg ikke sikker på, tar på meg agnostikerfrakken i denne sammenheng. Det finnes derimot helt andre konspirasjoner om andre temaer som er mye mere spennende og ubegripelige.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, det tror jeg. Har også lest en rapport skrevet av en kvinnelig lege/forsker. Det hele endte med at hun ble truet til å si opp jobben sin.
Underveis --> Skrevet 26. oktober 2009 #19 Skrevet 26. oktober 2009 Hi hi hi Ribbesnua... Den må jeg adoptere!
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #20 Skrevet 26. oktober 2009 forundrer meg ikke, når jeg vet så mye annet som er fabrikert. De største industriene, stål, olje, bil, sukker, legemiddel, står for mer enn dere aner. Det er helt klart best å ikke forstå, være naiv er uten tvil det beste stedet som finnes, så hadde jeg hatt sjansen hadde jeg aldri dukket opp fra se&hør. Men, dessverre for sent for meg, litt for søkende, litt for lite redd, litt for ansvarsfull.
Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2009 #21 Skrevet 26. oktober 2009 Hva har Se & Hør med det å gjøre?
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #22 Skrevet 26. oktober 2009 Når du følger med via se&hør pleier ikke resten av horisonten være så bred heller. Leser fremdeles se&hør, men på en annen måte. Før var det slik verden var, nå er bladet romantikk iforhold til hvordan det egentlig er. Selvfølgelig er den fabrikert, jeg er sikrere nå når jeg har tenkt litt på det. Jo, basta f.... bom, den er fabrikert! Noe annet ville vært for merkelig. Fugleinfluensa var også fabrikert!
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #23 Skrevet 26. oktober 2009 Du må reflektere over hva du vil : ) Ikke forbudt det nei : ) Men nå ble jeg litt nyskjerrig hva tror du?
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #25 Skrevet 26. oktober 2009 baxter international som er den ene produsenten av svineinluensavaksine, er under etterforskning for bioterror. Hendelsen skjedde på begynnelsen av 2009. De er tiltalt for å ha blandet fugleinfluensa med vanlig influensa for at det skal smitte lettere. Denne "vaksinen" ble sendt ut til 18 land. Men det ble oppdaget. vet ikke om jeg synes det er så søtt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå