Prish Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan løser dere vognproblemet? Er det egentlig noen vits å invistere i søskenvogn. Det er så på grensen til at eldste snart ikke bruker vogna si mer. Likevel er det uaktuelt å begi seg ut på langtur uten vogn. Hmmm... Er så i tvil. Hjelp meg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Nå er det litt mer mellom mine, 3 år og 8 mnd. Men vi kjøpte søskenbrett. Hekter det på vogna og så står den største mellom deg og vogna. Går så fint at:-)
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Det er litt mindre enn 3 år mellom mine, jente på 2.5 og nyfødte tvillinger.. Hun på 2.5 bruker ikke vogn
Prish Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 kan man montere søskenbrett på alle typer vogner?
Fire småtroll Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 2,5 år mellom de to eldste mine, da hadde jeg ståbrett. 3,5 år mellom nr to og tre, da hadde jeg ingenting. 21 mnd mellom nr tre og fire, nå har jeg en ekstra trille (hvis hele familien skal på tur), ståbrett og bæremeis. Har aldri savnet søskenvogn.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Ja det tror jeg. Vi hadde Peg Perego vogn, noe som ikke er såååå vanlig. Og det var ikke noe problem. Kjøpte søskenbrett på babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå