Gå til innhold

Bryllup på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp forlovet meg:) Og da er selvfølgelig planleggingen av bryllup i gang med en gang:)

jeg har lenge hatt en drøm om å gifte meg på nyttårsaften, og håper å få gjort dette nyttårsaften 2010.

Men så begynte jeg å tenke da vettu. Er det vanskelig å få prest til den dagen? Vil de som er inviterte komme? (mange kommer langveis fra) Vil det bli vanskelig å få booket lokale, servitører o.l. osv, osv...

lager jeg bare mer problemer for meg selv når jeg planlegger bryllup på en slik dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei , gratulerer så mye med forlovelsen :-)

tror det smarteset du gjør er å ringe til prester/ catering, venner å slikt. å informere dem nå. så de ikke legger noen planer( mest vennene der jeg tenkte på)

men de offentlige instanser må du jo avtale medd. lurt å være tidlig ute i alle fall.

tror at om du starter nå så skal du nok få til en fint bryllup jeg. men ville ikke ventet for lenge med starten.

lykke til , å gratulerer igjen

klem

Skrevet

Takk for hyggelig svar. Har sendt en mail til kirken allerede, så er litt på vei. Får jeg positivt svar derfra, så er det jo bare å begynne planleggingen.

Håper så gjerne at det går i orden.

Hvis det ikke blir nyttårsaften, så tror jeg det blir enten høstbryllup, altså om et år. Vi ble sammen 25. oktober(2004) så hadde vært koslig å hatt det på den dagen også, eller kanskje vinterbryllup. Syns det virker så vakkert på vinteren, men selvsagt veldig væravhengig da.

Ikke enkelt dette

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...