Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Er ikke så glad i sånn overnaturlig magi, hekser o.l som i Isfolket. Men ellers altlesende
ana_fi_hob_ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 sagaen om isfolket definitivt. elsker den. har lest hele serier snart femt ganger. å den skal leses igjen . blir aldri lei av den. å er like spennende hver gang jeg leser den. ler å griner på de samme plassene hver gang. hehe
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 De jeg har lest og likt godt, er Sagaen om Isfolket, Ildkorset, Storgårdsfolk, folket på innhaug(ikke så mange bøker, men bra), Ingebjørg Olavsdatter. Jeg holder på med Storgårdsfolk og Ingebjørg Olavsdatter nå, for der er ikke alle bøkene kommet:)
ana_fi_hob_ Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 glemte jo en annen kjempegod serie , livets døttre. den er så fin også
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Om de er de beste jeg har lest...vel...er nok ikke det, men, jeg holder på med: Jordmoren Rosehagen Kystens Datter Odelsjenta Sunniva
Shamandalie Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Kystens datter er ikke noe særlig før nå den siste boka som kom,når hun endelig er hjemme på gården igjen,synes jeg da. Synes Kystfolket var veeeldi bra,så ble skuffet over kystens datter... Hvis du ikke liker magi å sånn er vel ikke Isfolket og oppfølgerseriene til den noe å anbefale,selv om jeg synes de var veldi bra Ellers har jeg lest Havets datter, Ingjebjørg Olavsdatter, Huset Arent .(den synes jeg er knallbra!!), 3 søstre, Raja, Rosa... Å mange fler,bare kommer ikke på noen akkurat nå Liker denne typen lettlest "trenger ikke tenke"-lesestoff, selv om jeg også leser en å annen god krim innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå