Gå til innhold

denne svineinfluensaen gir meg helt angst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tør ikke å gå ut nå lengre for jeg er redd for å bli smittet.. er jeg helt teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du går litt langt, men samtidig så sikrer du jo deg og barnet ditt da :)

Er jo mange som blir smittet, så det er vel ikke nok å stole på hygiene og dråpesmitte :)

Og når man får influensa og ikke får lov til å dra til legen for å sjekke om det er vanlig influensa eller svineinfluensa, så står man jo litt på bar bakke..

Og ikke følger dem opp barnet heller om du er syk..

Du blir nektet ultralyd så lenge du er smittefarlig og selv om du er innlagt på sykehuset så lytter de ikke på hjertet til barnet engang for at mor skal få bekreftet at alt er ok med barnet..

Og selv om det somregel går bra, så er det jo mange som har dødd, og man kan aldri være sikker på at det ikke kommer til å skje med deg eller dine..

Så skjønner deg godt jeg.. Selv har jeg kjøpt inn masse sprit, men kommer til å leve livet som før, og håpe på det beste..

Lykke til :)

Skrevet

Jeg er ikke av den engstelige sorten, men nå kjenner jeg meg veldig utrygg altså. Jeg holder meg stort sett inne til jeg har fått tatt vaksina. Nå har jeg termin om tre uker og er jo redd for at mini skal bli smittet når han kommer til verden også så hele familien får pent ta vaksina!

Og det hjelper så lite om man selv er nøye på hygienen når andre folk ikke er det. Jeg våget meg på kjøpesenter på lørdag. Gikk på do og der kommer det ei eldre dame ut av et av doene og gikk rett ut uten å vaske hendene!!! Jeg ble helt satt ut jeg altså!

Skrevet

Ja, man blir jo adskilt fra barnet sitt om du får influensaen også..

Jeg kommer ikke til å vaksinere meg, men tenker såklart på alle hvis'ene, og alle de triste tingene som kan skje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...