magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Må man bruke oljemaling for maling av møbler? Har etpar ting stående som jeg må få malt nå, problemet er at jeg må gjøre det inne i leiligheten. Har ei tulle på 3,5 mnd, som jeg ikke har lyst at skal puste inn dunstene fra oljemalingen, noe annet jeg kan bruke isteden?
Mor&barn Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Nei du kan fint bruke vannmaling, bare husk heftgrunn først =)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jøss så flott! *tråler avgårde til malerbutikken* ;o) Må jeg ha vannbasert heftgrunn da, eller kan jeg bruke oljebasert? Takk for svar!
mettemor :) Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Er det så mye mindre skadelig med vannbasert da? Mener å ha hørt at det er verre siden den herder saktere og dermed avgir stoffer mye lengre, mens oljemalingen er trygg når lukten er borte..?
mamsen=) Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 spørs ikke det litt på typen maling tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå