SurferMamma Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Noen med god fantasi som har lyst til å komme med ideer? Vi skal kle oss ut for første gang, jenta mi er tre år. Tenkte jeg skulle prøve å bruke minst mulig penger. Noen kreative sjeler der ute? Mandagsklem
Lillebror og stoerebror Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Det finnes mange rimelige kostymer på nille, lekebutikker osv. Ellers går det jo ann å bare kjøpe litt ansiktsmaling? Det er jo den rimligste måten. Jeg og mine to sønner på 1 og 3 er invitert på sånn haloween fest og ingen av de vil ha på noen sånne kostymer (og ikke syntes jeg det passr på så små barn) så da tenkte jeg at det går ann å 1. Kjøpe en trollmannhatt, finne en pinne og male denne sort og hvit som tryllestav. Vips så har vi en trollmann. Kan jo også lage trollmannhatt av papp om en vil (en kjegle og en sirke som den monteres på) 2. Ett lik. Hvit maling i ansiktet, litt blå rundt ønyne så noen klær vi allerede har i skapet. Rimelig. 3. Skjelett. Sort strømpebukse/tights og sort skjorte så maler man bare på litt sjelett. 4. Kjøp en sort kappe eller klipp til en selv av sort stoff of lag drakula. Hvit skjorte inni og sorte bukser. Så maler du bare litt i ansitktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå