Gå til innhold

Det dummeste jeg hører om denne vaksina er

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det er flere som har dødd av sykdommen enn vaksinen, så den er ganske trygg"

Har dere tenkt på at det er flere som har blitt smittet av svineinfluensa, enn det er folk som har tatt vaksinen? Så disse tallene deres er helt på trynet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg å er dum, men jeg forsto ikke helt denne jeg...

Skrevet

Hv er det du ikke forstod da?

Skrevet

Men nå er det vel ikke bekreftet dødsfall knyttet til vaksinen?

At en på 92 år bikker, har som oftest med andre ting å gjøre.. De andre tilfellene i sverige har ikke bekreftet sammenheng med vaksina.

Jeg tror absolutt at flere tåler å sette vaksina, kontra det å måtte gjennomgå en grisepest....

I Norge har vi allerede hatt 10 dødsfall knyttet til sykdommen, og jeg er sikker på at vi ikke får det antallet dødsfall knyttet til vaksina selv om alle vaksineres....

Skrevet

Er sikkert flere som er smittet av svineinfluensaen enn det er av folk som har tatt vaksinen..

Men kan jo ha dødd flere av vaksinen for det, selv om få har tatt den..

Fiktivt tall: 3000 er smittet av svineinfluensa, 50 har dødd av den..

200 stykker har tatt vaksinen, 80 har dødd av vaksinen..

Godt mulig, vet ikke jeg..

Skrevet

Jeg har hørt om 5-6 tilfeller der mennesker har dødd av vaskinen..

De går inn i sjokk av vaksinen og dør, kort tid etter..

Skrevet

Det er ingenting som sier at det IKKE skulle vært vaksinen, og man kan jo tenke litt selv. Hun på 60år hadde ingen underliggende sykdommer. Snodig at hun døde brått en dag etter hun fikk vaksinen..

Da kan man også si at de 10 som har dødd i Norge, kanskje ikke har dødd av svineinfluensa.....

Skrevet

Google er din venn..

Og det er nyhetene også!

Skrevet

Så hvis jeg dør nå, så er det på grunn av frukta jeg spiste i morges, eller kaffen jeg drakk?

Hvis barnet mitt dør nå, så er det på grunn av at hun "fikk i seg" noe på fjellturen i går??

Altså, tilfeldigheter, er det noen som har hørt omdet?? De to første dødsfall i Sverige vi hørte om viste seg,- om man leste hele artikkelen, å omhandle to fra før av meget syke pasienter.Mannen som døde 12 timer etter vaksinene var vel veldig syk, og kvinnen som døde 2 dager etter tror jeg også hadde noe hjertegreier....

Jo flere som vaksinerer seg, jo flere vil dø "i forbindelse" med vaksinen, men ER det vaksinen eller er det andre årsaker bak?? Folk dør uforklarlig hele tiden..Om de gjør det kort tid etter vaksinene så trenger det ikke være den..KAN være, men å konkludere med det ut i løse luften er litt rart....SYnes jeg......Når en dødssyk dør, er det på grunn av det siste denne spise, eller kan det være som følge av lidelsene han ellers hadde.....

Nå må vi prøve og roe oss..Noen sier vi dør av influensaen, andre sier vi dør av vaksinene..En ting er sikker..Vi dør til slutt alle sammen.Og om JEG velger å ta vaksinen eller ikke, så skal ingen få dømme meg formitt valg..Jeg gjør det fordi JEG tror det valget jeg tar er det beste for MEG og min familie. og samfunnet.

Tar jeg vaksinene er jeg lettpåvirkelig naiv og godtroende som hører på alt "utdannede"/i høye posisijoner sier.....Om jeg ikke tar vaksinene er jeg et egoistisk mehe som risikerer liv og helse til alle som er i risikogruppen..Det blir liksom aldri rett...

Jeg aksepterer min mor som IKKE vil vaksinere seg, like mye osm jeg vaksinerer min søster som komemr til å løpe til legekontoret med engang "alle" kan vaksinere seg..Det er DERES valg....Min mor er mest redd for vaksinen, min søster, for sykdommen....JEg tror ikke bedre eller dårligere om noen...De gjør det i god tro, og har tatt sitt valg....Kan vi ikke bare la det være med det??

Skrevet

De som dør av vaksina går inn i anafylaktiske sjokk.

Det skjer ved andre vaksiner også, blandt annet HPV-vaksina.. Den er også på uttestingstadiet mener jeg..?

Skrevet

Hun som døde i Sverige, var frisk!

Da kan man drite i å ta vaksinen da, for de 10 stykkene som har dødd av svineinfluensa, har vel kanskje ikke dødd av svineinfluensa da?

Skrevet

HPV vaksinen er vel en av de mest utprøvde vaksinene som noensinne er lagt ut på det "offentlige marked": I Danmark har de brukt den/prøvd den lenge. Og husk, det er IKKE kreftvaksine..Det er vaksine mot et virus...DA blir det ikke fullt så "fantastisk"..Dette viruset er derimot påvist å øke sannsynlighet for livmorhalskreft enormt....Man har enda ikke knyttet det til brystkreft, men man vet at livmorhalskreft og brystkreft ofte henger sammen, men da det finnes mange ulike typer kreft så er man her enda bare på utredningsstadiet..Man vet jo at flere og flere UNGE kvinner nå får brystkreft,- skal ikke se bort fra at det også der er en sammenheng.

Man antar ca 70% av alle seksuelt aktive er bærer av kjønnsvortevirus...Der også finnes det mange typer, men bare en eller få som gir økt risiko for livmorhalskreft. Og det er disse typene det vaksineres mot....Og siden det er så mange som har viruste i en eller annen utgave, så må man vaksinere før man blir seksuelt aktiv... Og hvis det er tilfelle at det også øker risikoen for brystkreft, så er vi kansekj på vei mot en "Kur" for brystkreft også,-blant unge ihvertfall....Nå har vi jo også det spesielle gente mange er bærer av som vi ikke kan "Kurere" enn så lenge......

Men selvsagt skal man være skeptisk til medisinske nyvinnger..Noen gang får det fatale følger, men på den andre side så snakker man ikke så mye om kurer og medisiner som funker osm de skal heller da... Og vi får "trøste" oss med det at de bruker ikke oss "rike" som testpersoner..Det er nok gatebarna i Rio, fattige bønder i asia, og flyktninger i Afrika som er de første prøvekaninene.....Og får de verste bivirkningene....De langsiktige kan vi derimot bli rammet av, noen gang...

Skrevet

I Sverige er det så langt rapportert om 4 dødsfall etter vaksinasjon. For et av tilfellene er det påvist at det ikke var noen sammenheng mellom vaksinasjonen og dødsfallet. De tre andre er pr. 25.10.09 under utredning. Slike dødsfall er allerede blitt tatt til inntekt for vaksinemotstanderne som “bevis” for at vaksinen er farlig. Det er dog viktig å ha klart for seg at når hele befolkningen skal vaksineres så er det naturlig at man vil oppleve noen dødsfall kort tid etter man har tatt vaksinen. I Norge dør i gjennomsnitt 114 personer pr. dag. Vi kan da statistisk forvente at 798 personer vil bli rapportert døde i løpet av den første uken etter de har tatt vaksinen. Ettersom det er mennesker med eksisterende helseproblemer som blir vaksinert først, bør man forvente en større andel rapporterte dødsfall i starten av vaksineringen. Dette er helt normalt, og betyr ikke at vaksinen er farlig.

Skrevet

"Det er ingenting som sier at det IKKE skulle vært vaksinen, og man kan jo tenke litt selv. Hun på 60år hadde ingen underliggende sykdommer. Snodig at hun døde brått en dag etter hun fikk vaksinen.."

Det er heller ingen ting som tyder på at de IKKE døde av andre sykdommer, eller for den saks skyld voodoo. Det er ikke sånn etterforskning funker. " Ingen kan bevise at de ikke døde av Faraos forbannelse" har aldri fungert som bevis for å så faktisk er tilfelle, og kommer faktisk til å gjøre det.

Når det gjelder de som har dødd av influensan, er det derimot svært mye som taler for at det faktisk var influensaen de døde av.

I tillegg handler det om mengde data. Dvs: Man kjennert til svært mange tilfeller på verdensbasis hvor folk har fått influensa og, noen har blitt svært syke og/eller dødd. Det betyr at man har masse informasjon man kan analysere og kan trekke ganske sikre konklusjoner om årsak og virkning og unngå å telle tilfeldigheter.

TO dødsfall etter vaksiner er derimot overhodet ikke mye nok data til at man kan konkludere med noe ennå.

Skrevet

Kan vi ikke bare slutte og si at alle andre velger feil, hvis de ikke gjør som oss??

Alle de ulike "teorier" og meninger som florere her inne og ellers i media er jo med på skape et hysteri uten like..VI kan klage på media, vi kan klage på tvetydig og motstridende informasjon fra leger og helsepersonell. men til syvende og sist er det offentlige diskusjoner mellom ufaglærte som denne tråden, som gjør at folk VIRKELIG blir i tvil om hva de bør gjøre.

Man blir dømt udugelig som forelder og menneske om man velger det ene,-eller det andre..Samme hva man gjør, så vil det bli feil fordi noen andre vil gjøre det motsatte som en selv..

Er det bare jeg som respekterer det valg folk gjør mtp vaksinen/ikke vaksine? ER det bare jeg som innser at fok tar det valg de gjør fordi de tror det er det beste valg, for alle sammen, på lang sikt? MÅ alle på død og liv prøve og skremme andre til å ta samme valg som seg selv? ER dere så usikre på om dere har valgt riktig at dere for alt i verden må få flere med på å ta det samme valg som dere selv?

Jeg tror faktisk det..Dere som skremmer folk med at vaksine er dødelig, dere som skremmer folk med at man dør om man ikke vaksinerner seg,- alle sammen er dere usikre på om dere gjør rett når dere velger som dere gjør..Føler dere dere MER sikre på at valget dere har tatt er riktig, jo flere dere klarer å skremme med deres ensidige propaganda? Kan dere ikke bare holde valget deres for dere selv, og slutte og beskylde alle andre for det ene og andre bare fordi de tar/ikke tar vaksinen?? De aller fleste har nok med å bestemme seg, man trenger ikke å bli skremt ENDA mer....

Skrevet

"Når det gjelder de som har dødd av influensan, er det derimot svært mye som taler for at det faktisk var influensaen de døde av."

Men det samme er det jo med de som har tatt vaksinen! Det er veldig rart å plutselig dø, om man ikke har noen sykdommer fra før av. Slik som skjedde med den 60år gamle damen. Teorien din går begge veier skjønner du.

"TO dødsfall etter vaksiner er derimot overhodet ikke mye nok data til at man kan konkludere med noe ennå."

Nei, det er 5dødsfall som er under etterforskning mtp vaksinen. Det var 6 stk, men nr 6 hadde lunge og hjerteproblemer. Men fakta er jo at denne personen KAN ha dødd av vaksinen, uansett om denne personen har lunge/hjerteproblemer. Det blir jo et dødsfall pga vaksinen uansett.

Skrevet

Den 60-årige kvinnen hadde en alvorlig muskelsykdom.

Skrevet

Men det finnes jo ikke tvetydig og motstridende informasjon fra leger og helsepersonell!

Jeg har ivertfall ikke sett noe til det i det heletatt. Eneste negativt om vaksinen har jeg hørt fra folk som ikke er utdannet innen faget, eller di som tror det hele er en konspirasjon for og ta livet av 5milliarder...

Hvor er alle disse motstridene informasjonene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...