Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 nå har jeg ikke kjent bevegelse like mye som jeg pleier hele helgen. Sikkert bare innbilning, men er i uke 22 og har kjent MYE hver dag i det siste, helt til jeg tok den vaksinen. Hva ville dere gjort? Har lyst å ringe å spørre om å få ultralyd sjekk, men vet ikke om legen kommer til å mene jeg er overhysterisk???
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Ungen har nå ihvertfall ikke dødd av vaksinen, for det er neppe mulig.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis du kjenner lite liv ringer du jordmor eller fødeavdelingen så får du time med en gang. Ikke nødvendigvis til UL, men for å få lyttet på babyen, tatt en ctg og sparketest. Har antagelig ikke noe med vaksinen å gjøre, men du går og er engstelig og det skal du ikke være. Bare ring du.. Jeg har fått ctg på sykehuset i begge mine svangerskap pga mindre liv, de er kjempehyggelige der. Første gangen var de ikke helt fornøyd med hjertelyden til barnet så jeg ble lagt inn (med babyen var helt frisk, bare litt slapp). Andre gangen var alt helt fint, men var godt å få sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå