eja Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har siden i går ettermiddag hatt merkelige magesmerter. De sitter hovedsaklig på høyre side av magen, ganske høyt oppe, litt høyere enn navlen. De "sprer" seg også til høyre side av ryggen. Det er ekstra vondt når jeg snur meg på enkelte måter, og noen ganger blir de verre av at jeg puster tungt. De går litt opp og ned i intensitet. Når jeg trykker på et punkt i sida er det veldig ømt og vondt. Jeg har tenkt på blindtarmbetennelse, men jeg har ikke feber, og det er jo heller ikke så vondt som jeg innbiller meg det skal være. Men det er vondt nok.. Noen som har noen peiling her? Jeg skal prøve å komme meg til lege idag, men måtte bare lufte meg litt her så lenge.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde sånne smerter da jeg var gravid sist, jeg dro til legen og det viste seg at jeg hadde fått alvorlig svangerskapsforgiftning (HELLP). Mitt råd er at du kommer deg til legen så fort som mulig!
eja Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Oi! Jeg er bare i uke 15, trodde svangerskapsforgiftning gjerne kom senere... Hjelpes. Men nå er smertene litt mindre faktisk... Hm. Dette er ikke noe gøy, og jeg får ikke svar på legesenteret!
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis du kun er i uke 15 så er det nok ikke svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå