Kleint Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Det er et strev hvert eneste år. Hva kjøper man til foreldrene sine og svigerforeldrene? Noen her som har noen kjekke tips til meg? (",) Synes det er så vanskelig, og de har jo alt. Har pleid å fylle en kurv med forskjellig i og skrapelodd, men kunne tenkt meg noe annet spennende dette året. Kjøper for 1500,- Alle forslag mottaes med takk! (",) Ha en fin dag jenter!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bruker kjøpe kremer, fotbad, etterbarberingsvann, fotplaie, spabehandling, lydbok, DVD, vin, produkter fra www.hervik.no, kaffe,te, ......................... Ja ting som ikke tar opp plass men som gir glede og velvære.
Kleint Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Der er jeg helt enig. Bedre å kjøpe ting som blir brukt enn unyttige ting som støver ned i skapene. Har faktisk tenkt på fotpleie til pappa, så det blir nok hvertfall det! (",) Vin drikker mamma mye av, så det skal hun få. Takk så mye for fine tips!
Elvirra Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Kjøp feks krus ,så kan ungene male/tegne på de..Så fikk de ullundertøy+ fint bilde av lillegutten
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har laget til kurv med slikt som hjemmebakt flatbrød, hjemmelaget appelsinmarmelade, syltet gresskar og slike ting:) I år har jeg tenkt på timer til massasje til begge to. De unner seg ikke slikt selv, så da kan det være greit å gi timer i gave:)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Min bror og de kjøper et gavekort på resturant,og vi gir et gavekort fra bilettservice:-)Da får de en helaften på byn,med valgfritt show og middag på resturanten de pleier å gå på:-) Da får de en opplevelse istedenfor dill og dall som de ikke trenger:-)
Himmel og hav Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg pleier å kjøpe konsert- eller teaterbiletter. Oppelvelser er hyggelig å få og hyggelig å gi bort.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Billetter til teater, kino, konserter osv. Velværeprodukter. Opplevelser.. Dagskort i salomløypen, museum, tog tur til finse, hotellweekend, flybilletter,rafting, fallskjem i tandem osv..
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Hva med kalender av tvillingene dine?
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 jeg har tenkt å kjøpe ekte balsamico til svigers, de elsker mat.. koster ca en 1000 lapp.... ekte balsamico er dyrt og eksklusivt :-))) Om de er glad i mat setter de nok veldig pris på noe sånnt :-))))
Kleint Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. oktober 2009 Tusen takk for masse fine tips(",) Kalender av tvillingene har jeg allerede fikset. Tipset om en restaurant tur, den likte jeg. Her var det mange flotte tips. Takk takk(",)
Kleint Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2009 Fallskjerm, den var artig(",) Det skal jeg gi til pappa, hehehe! Ser han for meg! (",)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #13 Skrevet 26. oktober 2009 Digital fotoramme som du kan legge inn endel bilder på.
Kleint Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2009 Takk 10.36. Det skal svigerfar få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå