Gå til innhold

Hjeeelp!!! (ang slim/slimpropp)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jag hadde vært på do i dag tidlig og skulle tørke meg kom det tykt slim på papiret, så jeg måtte tørke meg flere ganger. Har hatt litt utflod tidligere i svangerskapet, men ikke så stor mengde og ikke samme konsistens. Dette var rett og slett slim. Kan det være slimproppen? Har ikke peiling på sånn der... Er jo kun i 33uke. Fødte 5 uker for tidlig ved mitt forrige barn. Noen som har noe erfaring på dette området, med slimpropp og sånn der????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, det hørtes bra ut. (Dette var "rent" blankt tykt silm). Sorry for detaljene. Tusen takk for svar.

Skrevet

Hei, jeg er i uke 35 og det samme skjedde meg i morges- mye tykt seigt slim, men med en stripe blod i.. Er litt urolig siden det var blod i slimet, men jordmoren min sier at jeg skal avvente å se om det kommer mer, da det er helt normalt med utflod i varierende tykkelse og at blodet kan stamme fra et blodkar som har sprukket.... Hva sier dere med erfaring?

Skrevet

Slimproppen min gikk for snart to uker siden uten antydning til blod, så det kan ha vært den ja. Er forskjellig fra person til person.

Hadde ikke blod i da proppen gikk med førstemann heller...

Skrevet

Alle mine fødsler (4) gikk slipproppen,litt blodtilblandet, en stund etter begynte riene,men har hørt at hos noen kan denne løsne en god stund før. Men har aldri hørt at den kommer uten litt blod....Men som sagt vi er alle forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...