Gå til innhold

Angående suging.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere som ikke suger virkelig at dette ikke er et savn hos mannen? Alle menn elsker og bli sugd og har de en dame som ikke liker dette er det garantert et savn og de prøver etterhvert å få seg det en annen plass. Hilsen mannen til en her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg du har helt rett i

Skrevet

Det er sikkert sant som du sier, men det høres jo ut som at du syns det er greit for menn å være utro så lenge de ikke får det de vil i senga hjemme. Det fins jo de som har veldig lyst til å bæsje på brystet til dama si, men at hu ikke vil det er jo ingen unnskyldning for å finne noen som lar han gjøre det.

Er selv en ivrig suger jeg altså, men det er ingen som bør presses til noe de ikke vil!

Skrevet

Om mannen ikke klarer å respektere intimgrensa til partneren så sier vel det mer om mannen enn kvinnen som ikke suger.

Menn suger. Punktum.

Skrevet

Shit...er det folk som ikke suger?!? Ikke en gang i dusjen?! Nybarbert penis/pung?! Etter en grundig vask?!

Det er jo bare vannvittig deilig å gjøre det, så prøv!!

Skrevet

Vet du hva? Det er faktisk flere ting jeg kunne ønsket at min mann gjorde for meg i senga, men jeg har lært meg å sette pris på det han gjør! Dessuten er det mye annet ikke-seksuelt jeg kunne tenkt meg at han gjorde, som for eks. å massere nakken min eller leggene mine når jeg trenger det. For ikke å snakke om oppvask og klesvask etc etc. Det har likevel ikke falt meg inn å søke etter en mann som oppfyller slike ønsker. Tror dere menn seiler på en vrangforestilling om at deres seksuelle behov er viktigere enn alt annet! Og at dere dermed er i deres fulle rett til å få det, uansett om det går på bekostning av parforhold og familie. Vi damer er ikke så annerledes enn dere når det gjelder behov vi ikke får dekket, vi bare prioriterer lettere andre enn oss selv. Jeg utfordrer dere til å (kanskje litt arrogant sagt) å bli voksne. Livet er ikke slik at man får alt man vil ha, dere kan med fordel være mindre fokusert på full service, og mer på å sette dere selv til side i litt større grad. Hvor kult er det nå egentlig med en elskerinne som gjør hva du vil i forhold til en lojal(kjedelig?) kone?

Skrevet

well said anonym 00:37!

Skrevet

00:37 her. Takk for støtten!

Suger gjerne jeg, det er ikke det det står på. Men det betyr ikke at jeg får alt jeg vil ha tilbake. Men poenget er at det faktisk ikke er så viktig. Er glad for det andre vi har sammen, og det synes jeg ærlig talt menn burde være også. Men hvis suging står såpass langt fram i bevisstheten din, får du ta et valg, og være fullstendig ærlig på det. Det innebærer at du sier til dama di at du ikke vil være sammen med henne fordi hun ikke vil suge deg. Høres det greit ut for deg, når du tenker etter?

Skrevet

eksen min likte ikke å bli sugd.. men ellers har alle gutta likt det.. men de har likt den trange gode fitta mi bedre.. sæd, æsj!

men snu litt om på det, jeg vil ha en gubbe som kan gi meg orgasme hver gang vi har sex, ellers så må jeg jo være utro slik at jeg får det en annen gang..

tro meg, det er ikke mange som ligger og slikker i seg utfloden min i en evighet for at det skal gå for meg, guttene spruter og da er sexen ferdig, uansett hvor utilfreds jeg er..

så vi jenter har da større grunn til å være utro? menn får ihvertfall orgasme hver eneste gang de har sex...

Skrevet

Hehehe :) Ja suging er virkelig det VIKTIGSTE i livet.. =D

Jada dere menn, løp rundt og vær utroe dere fordi dere ikke får smutta klysa i munnen på kjerringa, jeg har all forståelse for den ;)

Hva gjør dere da når dere skal være utroe? Går dere ut på byen og sier "Kona vil ikke suge meg, så jeg er nødt til å være utro! kan du suge meg?"

=D

Imponerende! ;)

Skrevet

Det er jo godt at en representant av mannfolkene vet hva absolutt alle mannfolk liker da...

Jeeeezez!!

Skrevet

Kan du kanskje ta deg en prat med mannen min og spørre han om hvorfor han aldri spør meg om jeg vil suge han og at det alltid er jeg som må be om å få gjøre det?

Han sier han liker det men ber meg aldri gjøre det enda jeg har sagt mange ganger at jeg liker å gjøre det.

Skrevet

Absolutt alle menn liker å blu sugd, akkurat som vi kvinner liker å bli slikket og lekt med :-)

Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket...

Skrevet

Hehe 07,56. Så sant så sant!! Er faktisk sjelden jeg oppnår orgasme under sex, men kunne ikke falle meg inn å være utro av den grunn. Som du sier, alle menn kommer jo hver gang..

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg har en sperre når det kommer til suging. Har opplevd noe som gjør at det er vanskelig. Det har hendt seg at jeg gjør det, men det er ikke ofte for å si det slik. Dette har mannen min vært klar over hele tiden, og han presser aldri eller tar initiativ for at det skal skje. Han respekterer meg og er sammen med meg for den jeg er (og for hva jeg gjør/ikke gjør). Synes det er en tynn unnskyldning for utroskap, hvis dette er det eneste som mangler i ett forhold.

Det høres nesten ut som om dama di har sagt nei, og du kommer med et frustrert og furtent innlegg...

Skrevet

Han liker nok å bli sugd, men da må han lære seg å dusje litt oftere enn hver 4. dag eller sjeldnere... :P

Skrevet

Jeg suger, men hater å bli slikket!

Har "trent opp" kjeven og det er faktisk ikke noe problem å gape i 45-1 time ( men da er jeg sliten:P )

Han spør aldri om jeg vil suge, han vet jeg gjør det OM jeg vil! Og da blir gleden så mye større! :D

Om man er sammen med en man elsker, en å dele livet med, kjærlighet, så er suging bare bonus! Det er så mye mer enn bare det...

Skrevet

Skjønner at de fleste mannfolk elsker dette..

Selv er jeg ikke så gira på det,men gjør det iblandt.

Men er helt enig med at hvorfor skal det gjøres oftere enn at han kan få dama til å få orgasme!??? Alt er liksom ferdig når han er ferdig., så tenker han ikke på den andre.. Mange menn som er slik!

Så det at han ikke får det hjemme,derfor må han få det ute blir for dumt!!

Da hadde VELDIG mange damer vært utro må jeg si!

Skrevet

Tror dere mannfolk som SUGER på husarbeid (og diverse andre ting) at det ikke er et savn hos fruen at dere ikke tar i et tak der? Alle damer elsker en mann som er flink til å ta sin del av husarbeidet uoppfordret, om de har en mann som ikke gjør det er det garantert et savn. Men de fleste går vel ikke ut og finner seg noen andre av den grunn.

Og selv om du tror det så elsker ikke alle menn Å (nei det skal ikke være OG her) bli sugd. Selv er jeg ikke særlig begistret for å suge selv, er ikke særlig fan av kjønnsorgan i munnen. Det hender jeg gjør det om han tar en grundig vask rett før da, men er ikke det morsomte jeg vet om nei.

Skrevet

Vel jeg liker heller ikke å bli slikket selv om jeg liker å suge mannen. Så da har jeg ingen tro på at alle menn liker å bli sugd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...