Gå til innhold

Noen som har lest "La meg synge deg stille sanger?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av Linda Olsson??

Hva syns dere om denne? Er den like bra som anmeldelsene?

Vurderer å kjøpe denne i julegave da det er salg på den på bokkilden.no, men liker egentlig ikke å gi bort bøker jeg ikke har lest selv :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sa det "pling" her nå? Jeg føler jeg akkurat har hørt noen snakke om denne boken. *google*

Skrevet

Jeg likte den godt, det er en sånn bok du får godfølelse av å lese. Har lånt bort min til en venninne og hun var kjempebegeistret og ringte meg for å spørre om hun kunne låne den videre til noen andre også :)

Skrevet

Det er en sånn bok du nesten blir trist av når du er ferdig, for du kunne lest den en gang til;) Den er helt fantastisk!

Skrevet

Har begynt på den nå. Forløpig svaren den ikke til forventningene men den kan vel kanskje ta seg opp.

(Jeg er særdeles kresen når det kommer til litteratur og det skal mye til før ei bok får høy skår hos meg. )

Skrevet

Den anbefales!

Jeg fikk den i gave selv og det er lenge siden jeg har lest ei så god bok.

Skrevet

Akkurat ferdig å lese boka.

Veldig gripende. Nydelig fortelling om et vennskap som utvikler seg mellom to fremmede. En ung og en gammel.

Tenker jeg skal kjøpe den til mamma, hun kommer til å elske den.

Skrevet

Jeg syntes den var uoriginal og kjedelig. Nok en bok som handler om å finne seg selv, og selvfølgelig det man gjerne finner på veien til å finne seg selv. Absolutt en fin historie, men min mening er at det er lite ved akkurat denne boka som gjør den så himla mye bedre enn de utallige andre i kopilik sjanger.

Skrevet

Boka har en overdreven bruk av uttrykket "den gamle kvinnen", i annenhver setning omtrent. Irriterte vettet av meg, men ellers var boka ok.

Skrevet

Boka er totalt oppskrytt, langsom og uten skikkelig nerve. Ble ikke særlig grepet av den. Dessuten er det nok ganske mange som har den....har jo vært en slags bestselger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...