MammaMø med to små Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Leter etter en t-skjorte/genser som det står " Jeg er gravid,hva er din undkyldning?" på... Noen som vet jhvor jeg kan få tak i den??? vet jeg har sett den på en nettbutikk før,men aaaner ikke hvor,og finner den ikke igjen:( ellers tar jeg i mot alle klestips(morsomme) til meg og min lille i magen med stor takk:)
Anja83 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 www.cafepress.com En helt fantatisk side!
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Å, skulle ønske jeg hadde en overdel der det sto med STORE bokstaver: RØR MEG FAEN IKKE! Eller en litt vennligere utgave i: Vennligst ikke rør meg. Eller: Ja, jeg har lagt på meg! Jeg er gravid, hva er din unnskyldning?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Anja83: Har du prøvd å bestille fra cafepress? Hvor mye koster det i frakt osv?
Anja83 Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, har ikke bestilt noe herfra ennå. Bare sittet endel og surfet rundt der inne, synes de har så mye kult. Tenker å bestille noe snart. Kanskje det står noe info om hvor mye det koster i frakt?
lillenims Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis noen tar deg på puppene uten å få lov på forhånd, kan du sparke tilbake. Hvis noen tar deg på magen uten å få lov på forhånd, kan du sparke tilbake. Det er MIN kropp, MIN intimsone.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Har ikke sjekket så grundig enda..si fra hvis du finner ut noe lurt
MammaMø med to små Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2009 Anja83: tusen takk for tipset:) denne siden var jo perfekt:) thnx:)
Anja83 Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Da er jeg iallefall litt klokere, for nå har jeg bestilt. Jeg bestilte to t-skjorter til meg selv, og en hettegenser til den kommende storesøsteren. Dette kom på 46 dollar (syns dette er veldig billig, særlig fordi dollaren nå er på 5,50 kroner:)) Frakt kom på 10 dollar på denne bestillingen, altså 55 kroner. Estimert leveringstid var rundt 11. november. Du kan velge å få det kjappere, men da koster det mer.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Oi, så bra!! Skal prøve jeg også :-) Men, blir det ikke noe toll?
Anja83 Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Hmm... Jo, det kan jo hende.. Men når betaler jeg evt for det da? I det jeg skal hente pakka? For nå betalte jeg med kort, og ble bare belastet for summen for klærne og de 10 dollarene ekstra. Pleier ikke akkurat å handle fra USA nei.. :-) Får håpe det ikke koster masse å hente pakka da..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Vet ikke helt hvordan det fungerer med toll..mulig det betales når pakken hentes..
FrkBomst&Frø Skrevet 26. oktober 2009 #13 Skrevet 26. oktober 2009 behøver man virkelig å fortolle klær?? nei, det tror jeg ikke, tenk bare på de som fyller kofferten med nye klær når de er på usa tur...
Bergen1983 Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 Alt over 200kr i verdi må vel fortolles? http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=120614&epslanguage=NO
på'an-igjen? Skrevet 27. oktober 2009 #16 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har bestilt fra cafepress....og makan til rot har jeg aldri opplevd!!! Men- de skal ha skryt for meget god service... Bestilte først en t skjorte, den kom med masse rare firkanter rundt både bilde og teksten.... klagde, og skulle få tilsendt ny, uten noe kostnader, og trengte ikke returnere den første... Så kom t skjorte nr 2, men akkurat samme feilene på!!! Tok bilde av begge to og sendte, og fikk beklagelser og refundert pengene, men ikke for porto. Var litt irritert den dagen og klagde på den avgjørelsen og fikk pengene for portoen også Etter nesten 2 uker fikk jeg enda en ny mail fra de, hvor de nå hadde fikset helt opp i grafikken som lagde feilene på t skjortene, og at de nå hadde sendt meg enda en ny!!! Snakk om service, siden jeg hadde fått igjen alt jeg hadde lagt ut,. Den ny t skjorten kom, og trykket var endelig slik det skulle være!! MEN- fasongen på t skjortene er IKKE slik de ser ut på bildet... de er mye kortere og videre... mer som en vanlig t-skjorte, mens jeg hadde sett for meg en lengre, mer formsydd... I tillegg er trykket skeivt og alt for høyt opp, så det ser bare snålt ut!!! Så jeg har gitt opp:)
MammaMø med to små Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. oktober 2009 Nå er vel cafepress heller ikke USA? det er co.uk og summen på bestillingen er ikke dollar men pund... det var iallefall det jeg fikk oppgitt...
Anja83 Skrevet 28. oktober 2009 #18 Skrevet 28. oktober 2009 Hahaha, really? Der kan du se, tror jammen ammetåka har inntruffet lenge før fødselen hos meg da. Jaja, da blir det jo litt dyrere enn jeg trodde, men kronekursen er vel ikke så verst på pund nå heller?
Fullt hus :) Skrevet 28. oktober 2009 #19 Skrevet 28. oktober 2009 jeg får i dollar når jeg legger i handlekurven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå