Gå til innhold

Barnet ditt er verken prins eller prinsesse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Gullet mitt" synes jeg er teit. Tenk på Kong Midas. Sønnen hans ble en riktig gullklump, men det gjorde ikke kongen glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ei prinsesse i hus! Hun er MIN prinsesse! :)

Skrevet

Innenfor hjemmets fire vegger,- jo..Men VI er da konge og dronning,- ergo bestemmer vi...Og barna våre er IKKE prinser og prinsesser ute blant folk..DA er de akkurat likedann som alle andre barn, og må ta hensyn, vente på tur og dele....

Problemet med mange "prinser" og "prinsesse", er at foreldrene oppfører seg som kammerpike og stallgutt, og lærer barna at også ute i verden er de prins og prinsesse,- eller kanskej mer korrekt, Diktatorer......

Skrevet

Og dette er noe du vet om foreldre som kaller barna sine prins/prinsesse? Du synes kanskje ikke at du overdriver pittelitt nå?

Skrevet

Hehe, jeg er heelt enig med HI!

Det dummeste jeg vet er når folk kaller ungensin for prins og/eller prinsesse!

Huff, jeg synes det høres så dumt ut.

Skrevet

Ååååh, kjære vene, jeg kjenner jeg blir helt matt... Er det virkelig mulig å ha et så innholdsløst liv at en faktisk må skrive et innlegg om dette på DiB? Tror det er mye mulig at det er du HI som må get a grip her!

Vedder en tå på at du er alenemor, og har skrevet opptil flere innlegg her om at du misliker kvinner som kaller seg alenemor uten egentlig å være det...

Skrevet

he,he har heller ikkje sansen for den der prins/prinsesse greia. Så her har me ein liten snuppelur.

Skrevet

Hehe, jeg synes også dette "prins/prinsesse" greiene tok litt av en periode. Gikk ikke ann å få kjøpt noe klær eller utstyr uten en krone på eller ordet "prins/prinsesse" trykket på en stund..

Så, bare for moro skyld laget jeg en body til min lille der det stod "arbeiderklasse-baby" på :D Vår var den eneste arbeiderklasse babyen i barselgruppa vår, hehe.

Det plager meg forsåvidt ikke at foreldre kaller ungene sine for prinser eller prinsesser ;) Synes bare det gikk litt over styr sånn motemessig!

Skrevet

LOL Har nå tenkt det samme selv. Det jeg lurer mest på, er desom føder disse kongelige... Må da være litt slitsomt med den krona... Blir jo litt som mothaker da, med mindre det er setefødsel... Hm...

Skrevet

Måtte smile litt, gikk akkurat rundt å tenkte på at jeg har jo en liten prins i magen, så satte jeg meg her og leste dette innlegget :o) Var som om Hi leste det jeg tenkte og skrev til meg :o)

Vet jo at det ikke var det da..

Men her i huset er samboeren min og meg , kongen og dronningen, så da blir gutten vår, vår egen lille prins da ;o)

Men jeg har aldri kalt han det og ikke tenkt tanken før istad. Vi kaller han bare for Knøttet, så får vi se om han fortsatt får det kosenavnet når han kommer ut :o)

Skrevet

Pøh, om vi går noen århundrer eller 8 tilbake igjen i tid, så satt det faktisk en tipptipptipptipptipptipptippoldefar på tronen i Danmark, så det er noget utvannet blått blod i mitt og mine barns årer. Så det så :-)

*har orden på slektstreet*

Skrevet

Jeg har en sønn og en datter og jeg kaller de hverken for prins eller prinsesse, men i hjertet mitt er de faktisk min lille prins og prinsesse. For å ha det på det rene kaller jeg mine gullunger for snuppa, vennen, snusken, go'jenta og go'gutten osv. Til tross for at jeg ikke synes det er noe fint å høre andre kalle sine barn for prins og prinsesse så har jeg overhodet ingen trang til å henge ut folk for en slik bagatell som dette, synes det er lavmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...