Gå til innhold

dere som ammer, svetter dere mer enn normalt??


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

ja som sagt jeg gjør det hvertfall og lurer på om dette er vanlig. lukter ikke vanlig svette, men litt søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er vanlig, men jeg har slitt med svette og svettelukt siden fødselen. Dette har ikke vært noe problem for meg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke et problem akkurat, men merker jeg er varmere enn vanlig ja, for er vanligvis en skikkelig frysepinne. Har ikke merket at svetten lukter annerledes da men... Vi er jo fulle av hormoner enda, så det er ikke så rart hvis det er tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler hvertfall selv at jeg gjør det. Synes ikke den vanlige svettelukten er noe annerledes enn ellers. Men jeg blir svett mellom puppene og det lukter ikke vanlig. Mer søtt ja og veldig klamt... Så her er vaskekluten ofte framme i løpet av dagen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en gris.. :( Spesielt om natten, da kan jeg våkne helt våt og ja, det lukter søtt. Men så har jeg da også blitt overfølsom mot lukter. "Feil" tøymykner svir i nesa, det samme gjør noens shampoo og mannens deoderant.. ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... trodde det bare var meg jeg!!!

Ja, her svettes det og det er noe jeg ALDRI har vært plaget med..

I tiden etter fødselen kunne jeg også våkne våt av svette, det har heldigvis avtatt litt no. Håper dette gir seg ettterhvert med hormoner og amming! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff godt det er flere da, har tenkt at det er pga alle hormonene man har i kroppen.

 

er så merkelig har aldri hatt noe svette problemer før, men nå så er det ille til tider.

 

har også hatt ett par netter hvor jeg har våknet og vært helt våt, dette var mer rett etter fødsel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...