Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hva ville dere gitt i nyfødt gave? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe litt praktiske klær kanskje. Tenkte jeg skulle kjøpe et par strømpebukser, noen bodyer, en pysj og kanskje en pakke med bleier. Til mor tenkte jeg å kjøpe en konfekteske og en blomst. Det er min bestevennine det gjelder og jeg skal dra å hilse på dem imorgen etter jobb Høres det ut som en bra gave eller ville dere valgt noe annet? hva hadde dere ønsket? Jeg har ingen barn ennå så vet ikke hva som er praktisk å få he he
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Herregud!!!!!! Hvem ønsker seg en pakke bleier i gave???? Det er jo en tragisk gave. Ikke noe jeg ville blitt glad for iallefall. Når min bestevenninde fødte kjøpte jeg et gullsmykke med et hjerte annheng til barnet og parfyme til mor. Gaven bør være noe de kan tenkte tilbake på å minnes. Å ja stemmer det var ... som kjøpte den til deg når du født osv. Bleier blir ikke husket. Ikke bruker man strømpebukser til babyer heller så kjøp noe annet du.....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 "Ikke noe jeg ville blitt glad for iallefall." Det er nå ikke så uvanlig til å være her inne. De fleste gaver er ubrukelige virker det som
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Bodyer, pysjer, bleier ol har de sikkert allerede kjøpt. Ville heller kjøpt et eller to litt dyrere spesielle plagg. Et ullteppe, saueskinn eller lignende. Konfekt og blomster til henne er jo greit nok, men ganske kjedelig. Forreste er ikke en gave nyfødt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Mange som bruke strømpbuksa da. Bodya og strømpboksa er praktiske ting. Gjerne i str 62:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Hva med noen salver og kremer? Inotyol og Vitapan salve til babyen, fåes kjøpt på apoteket. Hånklær til å ha på stellebordet, sånne som ikke er så store. Smekker. Bodyer i str 56-62, ull stilongs\strømpebukse. Ullsokker Jeg pleier å si at man skal gi det man har lyst til Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Ok, bare tenkte det kanskje var lurt å kjøpe litt praktiske ting jeg men de har jo sikkert kjøpt det selv. Jeg har ikke så vedig god råd så kan liksom ikke bruke så alt for mye penger på gave heller. Hva med et pledd her ifra http://www.pledd.net/?nr=90&idkategori=7 De var veldig søte og ingen har like og så er det kanskje en gave som blir tatt vare på når de blir eldre. Men var jo litt dyrt da men. Noen andre forslag? Hva ville dere som mødre ønsket til dere selv da? HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 er det på sykehuset du skal besøke dem så ville jeg kanskje ha droppa blomsten...på sykehuset i skien er det iallefall ikke lov til å ha med blomster grunnet allergi blant pasienter og ansatte. ellers synes jeg praktiske gaver er perfekt
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har heller ikke så god råd så da fetteren min og kjæresten fikk baby så kjøpte jeg en pyjamas, en hettejakke og satte sammen en kurv med babyting (lotion, olje osv). Og så bakte jeg en kake som jeg tok med. De ble kjempe glade for gavene:)!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Hva med en eventyr bok til den lille .Skriv gjerne noen ord inni boka . Til mor :en god bodylotion ,en babybok (som hun kan skrive om babyen i) Men uansett ,blir hun sikkert veldig glad for det hun og babyen får Ett tips :Når jeg kjøper klær til nyfødte ,kjøper jeg litt større str 68-74.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Da jeg fødte fikk jeg en sånn bleiekake med massevis av bleier. Ble litt overrasket over gaven siden jeg ikke har sett noe sånt før Ikke noe jeg hadde ønsket meg men jeg ble absolutt glad for gaven og takket pent. Alle bleiene har kommet godt med he he:) Det jeg ønsket meg når jeg ventet barn var litt større vanlige klær som gensere, bukser, kjoler osv, og så ønsker jeg meg babyleker, bamser, pledd og stellebord.
piano♫ Skrevet 26. oktober 2009 #13 Skrevet 26. oktober 2009 Ullpysj eller ullbody og strømpebukse ville jeg blitt kjempeglad for til babyen min. Jeg forventer ingenting til meg selv, veldig koselig med en blomst, synes jeg :-). Pleddet du viste fram var ikke helt min stil, da ville jeg heller ønsket meg et lite ullpledd til bruk i vogna/senga. Et fint sengesett er også koselig. Smykke synes jeg passer bedre i dåpsgave, vet ikke hvorfor ;-)
Kleint Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 Er det ikke klær man vil ha i nyfødt gave da? Det var det vi fikk, ble kjempeglad for alt vi fikk. Kunne ikke falle meg inn og bli misfornøyd med noen av gavene.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg brukte nesten bare body og strømpebukse de første 6 -12 mnd og en dress over så jeg ville blitt veldig glad for det. Hva med å kjøpe en fleesdress i str 62? Og en kropskrem til mor. Jeg ble glad for alle gavene vi fikk. Koselig at andre har lyst til å kjøpe noe.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 æ tar heller en pakke bleier enn et gullsmykke.. ka ska nu den stakkars ongen me et gullsmykke i en alder av 2 uker.. nei kjøp det du vil gi,enkelt å greit! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå