lykkelig-mamma:-) Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 skal selv ta vaksinen på tirsdag..men har en sønn på snart 3 år med barneastma, å er så i tvil om jeg skal vaksinere han... noen her med astmabarn som skal vaksinere dem?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Har ikke barn med astma, men tror jeg vil vaksinere henne om jeg vi får tilbudet. Skal vaksinere meg selv på tirsdag!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 jeg skal vaksinere meg i morgen og jenta mi på 19mnd på tirsdag!!! Er ikke i tvil en gang..
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 småen her har også astma, tenkte å vaksinere han i morgen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 ♥Humblebie™ ♀08 og ♀10.01.10 ♥ : er jenta di i risikogruppen, eller får du til det likevel? Tror jeg vil få tatt den på jenta mi også, hvis det blir mulighet for det..
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Æsj,jeg er sånn i tvil,har 2 tenåringer og 2 på 1 og 2,har ingen underliggende sykdommer noen av de eller med....jeg har fått brev om vaksine tme til mandag.....men jeg er sånn i tvil.....
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Christina og lillegul : Nei, hun er ikke i riskikogruppen, men jeg vil si i grenseland. Hun er endelig frisk etter 2,5-3mnd med kraftig hoste, gått på astma-med ++ Og hun blir lett syk og går i bhg.. har en tendens til å begynne å hoste igjen nå, å ser føre meg 2-3mnd med hosting og lite søvn... Jeg skal ned i dag, er endelig tålig frisk etter forkjølelse. så skal snakke med legen min og han vet åssen jenta mi er.. Anbefaler siden di også går i bhg....
Sissel L. Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Myndighetene anbefaler jo alle over 6 måneder uansett om man er i risikogruppe eller ikke, så jeg ville uansett ha vaksinert mine.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Her skal hele familien vaksineres, selv om det er bare jeg som er i risikogruppe. Tar ikke sjansen på at han som snart kommer skal bli smittet.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tok vaksinen på onsdag og skal høre med legekontoret om datteren min på 4 år og mannen min også kan få den. De er ikke i risikogruppe 1, men sålenge de bor med en i risikogruppe 1 (gravide meg nå, eller spedbarn som det blir snart), så er de i risikogruppe 2 og vil bli prioritert om de har nok vaksiner. Håper de har det!!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Her i huset skal alle ta vaksinen. Jeg skal ta den på onsdag, mens mannen min, 5åringen og 3åringen må vente til "de vanlige" får ta den. Det kan jo hende at det ikke blir før rundt jul, men de skal i alle fall vaksineres når folk utenfor risikogruppene får tilbud.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Jenta mi har også vært forkjølet og hoster litt stygt ennå. Det gir liksom ikke slipp. Har legetime til henne på fredag da. Bare for å sjekke henne litt. Hører litt surklelyder i brystet enkelte ganger, også har hun vært mye tett og snørrete i lang lang tid.. Men holder på å få jeksler også, så kan jo være det også. Ikke godt å si. Skal høre med fastlegen da om han anbefaler vaksinen til henne. Men det virker jo som de fleste vaksninerer seg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå