Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har kommet godt igang og har fått kjøpt masse presanger på salg da det var sånne elleville dager.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er ferdig :-) Jeg orker ikke å vagge stor og sliten rundt i butikkene i desember, og jeg synes det er deilig å kunne bruke pengene jeg får i desember til meg selv. I tillegg så koster jo julematen en del!! Gleder meg til å bare kose meg og slappe av i desember jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Ja,til søsteren min ,2nevøer,fadderbarnet,datteren til en venninde og en til meg og samboeren fra nissen
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Er ferdig med endel, nesten alle på min side av familien. Min mann må nok pent ordne presanger til hans side av familien i år, jeg kjenner ikke flesteparten av hans familie så jeg orker ikke mase på han i år. Ungene er igjen, og de får vente til desember når de får bestemt seg. To av ungene har bursdag før jul også, så vi får se lit hva de får da. om jeg ikke tar helt feil, så endres ønskene etter bursdagen. Jeg liker ikke å gå i byen og handle gaver i desember. Desember er en kose mnd for meg, så drar jeg til byen er det for å kose meg. Det kan være mange mennesker og stress, men jeg skal ikke stresse. Jeg kan godt sitte på en kafe og se på alle andre stresse rundt. Og de få gavene somer igjen er ikke så vanskelige, ungene er ikke så vanskelige å fikse.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har startet opp med handlingen, og det gjenstår til de aller nærmeste. Tenkte jeg skulle gjøre unna en god del i morgen, og slik at desember blir en måned hvor jeg bare pakker inn til julemusikk - og ja, det er godt å være ferdig med pengesluket i desember;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 ja er godt over halvveis med julegavene og pakkekalendere til barna. Julegave til mann og barn er unna er unnagjort, så økonomisk sett er det verste over
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Næh.. Satser på at julenissen snekrer noen treleker til ungene. Voksne trenger ikke gaver hvis de har nok av mat og varme klær. Det fine med julen er å spise sammen, synge om mus, jesus og nisser, og slappe av uten gaver.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Vet hva jeg skal kjøpe, men har ikke handlet enda, tar alt på nett:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Absolutt! Med godt over 20 gaver må man fordele utgiftene over et par-tre lønninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå