februarnusk Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har i ca en uke nå hatt kløe og veldig sårhet nedentil. Har aldri hatt sopp før så jeg er usikker på om dette kan være det. Er det noen der ute som har hatt dette i svangerskapet?? Er det nødvendig med gynekologisk legesjekk??(syns dette er skremmende) Er en soppinfeksjon farlig for den lille i magen min?? Håper noen kan svare meg på dette da jeg syns sånne ting er litt ekkelt å ta opp med lege+jordmor...
FrkBomst&Frø Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 I tillegg til kløe/svie/sårhet følger også utflod med farge og lukt... canesten fikk jeg resept på av legen min jeg, har aldri hatt sopp før jeg heller, men startet svangerskapet med det! Canesten får du også kjøpt reseptfritt på apoteket, og det er ikke farlig for bebisen. Syns å huske at jeg har hørt det er farligere å gå lenge med soppen, kan hende dette er ift fødsel eller noe, er usikker.... Men sånn generelt nei, så tror jeg ikke det er farlig med vanlig soppinfeksjon. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå