Gå til innhold

hvor mye veier deres ni mnd babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva spiser de nå?lillemann veier 9,2 kg å spiser brød med leverpostei,det er han veldig glad i:)grøt,melk og mye annet som han får å putte i munnen.av middag ...frukt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er nå 9 1/2 mnd. Veide han for en mnd siden og han var da 8,3 kg. Har vært veldig småspist siste tiden, så tror ikke han har gått opp så veldig mye. Hadde forresten gått ned 200 gr på to uker ved siste veiing.

Spiser 3 måltider for dag. Grøt av 1 dl vann til frokost og kvelds, noen ganger spiser han alt, noen ganger bare halvparten. 1/2 middagsglass til middag. Prøver å innføre ett 4. måltid, og da brødskive, men han er ikke så interessert/sulten, så det går tregt. Får frukt/fruktmos og youghurt innimellom. Yoghurt ser han ut til å like, så tror han skal begynne å få det som 4. måltid sammen med brødskive midt på dag.

Ammes 3-4 ganger om dagen, 1-3 ganger om natten.

Skrevet

like gammel som min lille gutt:)født 10 .01.09.min har også vært små spist i perioder.da har jeg blitt bekymret.men så tok det seg opp igjen å bra var det:)

Skrevet

Ved 9 mnd veide gutten vår 10 kg, men så var han 78 cm lang da, så han er lang og slank.

Skrevet

Frøkna vår er 10 mnd og veier 8,4 kg, hun er 77 cm lang. Lang og slank frøken vil jeg tro.

Hun spiser ikke om natten, har ikke gjort det på ca 2 mnd.

Hun spiser mellom 5 og 6 måltider om dagen hvorav 2 er mme på flaske. Spiser grøt til frokost, brød og frukmos til lunsj, et helt middagsglass og brød til kvelds. Regner flaskene som et måltid hver. Drikker da ca 200ml per gang.

Skrevet

Datteren min er 9,5 mnd og veier 8,7 kg. Hun er 72 cm lang.

Hun får grøt og brødskive i 7 tida. En fruktmos og pupp før første lur (ca kl 09.00). Grøt i 12-13 tida. Middag klokken 16-16.30 og grøt med sviskemos klokken 18.30.

Skrevet

9 mnd her, veide 9,3 på forrige veiing. 71 cm lang.

Får pupp, mme, fruktmos, frukt, brød, middag, grøt ++

Matvrak mao :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...