MissMe*med*lillegutt Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Ja.. Overskriften sier vel kansje sitt:) Hvor mye kynnere er vanlig? Og hvor ofte? Hver dag? Flere ganger om dagen? Har så mye kynnere, og de er ganske vonde. Har vel 3-6stk om dagen og føler dette er mye, men det er kansje normalt? Før ble jeg helt anspent og småstressa når jeg fikk de, så da ble jo alt bare enda verre. Prøver nå å slappe helt av å puste rolig og det hjelper jo litt, men de er fortsatt vonde =S Flere som har det sånn? Noen tips? - Takk
You can call me Dårris Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg opplever det også veldig ofte. I natt trodde jeg nesten fødselen startet! Sist jeg var gravid, så var jeg ikke plaget, så jeg kan ikke sammenligne svangerskapene heller. Men jeg tror det er normalt altså, og så tror jeg det hjelper å holde seg i ro, ikke løvte tungt osv. For min del blir det også værre hvis jeg spiser meg veldig mett... Jeg kommer til å spørre legen neste gang jeg skal dit, men jeg er ikke særlig bekymret for at det er farlig.
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Det er vel ganske forskjellig fra gravid til gravid, noen har nesten ikke kynnere i det hele tatt mens andre har det ofte. Selv har jeg hatt det fra jeg ble gravid, og har ikke tall på hvor mange ganger om dagen jeg har det. Det varierer også mye fra dag til dag. Men i følge jm så er det visst like vanlig å ha mange som det er å ha få.
pippis mamma Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Sist svangerskap hadde jeg 3-6 i timen, det var litt i overkant og jeg ble sykemeldt 50%. Men tror det er ganske store variasjoner i hva som er "vanlig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå