Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Ok, la meg først si at jeg har omtrent 2 uker til termin, er hormonell og kanskje litt/ganske overfølsom... Men: Jeg kan ikke fordra at samboeren min liksom blir "sjenert" på min vegne! For eksempel: Si at jeg slipper en rap i all offentlighet, som kanskje lukter litt (beklager, men jeg er gravid og har litt luft i magen, jeje), så kan liksom samboer gi meg etsånt blikk som "det der var ikke passende", samtidig som han kanskje ser seg litt sjenert rundt på andre som er i nærheten, for å liksom se om noen andre merket det! Sånne ting som det irriterer meg... Hva skal man egentlig legge i det? Skammer han seg over meg, liksom?!? Vet det er ekkelt, og sånn, men er nå ikke det mitt problem?? Noe han ikke burde bekymre seg over? (Som alle andre gjør jeg jo mitt i å skjule det for andre, men må man så må man jo!) Kjenner det sårer meg litt, faktisk... Er jeg bare helt bak mål overfølsom? Eller er det litt teit gjort av ham? (Til opplysning er vi ellers et sånt par som ikke har så store problemer med å "let it go" når vi er sammen bare vi to. Vet det er mange par som ikke har det sånn...)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Hadde også blitt litt flau om noen jeg var sammen med rapte eller fjertet i all offentlighet. Hjemme er ok. Ute er ikke like ok.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, du er overfølsom. Hadde blitt flau sjæl
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Han blir ikke sjenert på dine vegne. Han blir flau over å være med deg. Det er da ingen grunn til å glemme folkeskikken fordi om man er gravid.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skjønner mannen din godt ,jeg hadde også blitt flau. Har du ikke folkeskikk?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Det har nok med at han føler han blir vurdert ikke bare utfra seg selv, men siden han er sammen med deg så blir han vurdert utfra dette også. Det er ikke at han kun blir flau over deg, men føler han blir tatt for å gjøre det du gjør, på en måte, siden dere er sammen, om du forstår;) Jeg hadde blitt irritert over det, var jeg deg. Og det mener jeg helt ærlig. Jeg har aldri forstått dette med å måtte holde igjen normale kroppsfunksjoner til alle tider. For meg hadde dette gitt meg mye smerter i magen, fordi jeg har mange plager med akkurat mage. Ikke at jeg absolutt slipper en rap eller en fis akkurat der jeg er, men av og til er man litt uheldig og det må da være lov uten at en blir tatt for å være helt gris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå