Morratryne Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har en slik fleecepose? Hvor kjøpte du den? Og kan den brukes på vinteren?? Bor på vestlandet, og det blir ikke sååå kaldt her på vinteren, men tåler den f.eks - 5??
Collette Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har en og den er av den vindtette typen. Den tåler kulde ganske godt, men jeg synes likevel at den virker litt tynn, men det går jo an å ta et pledd oppi de kaldeste dagene. Jeg kjøpte min på www.lilleprinsen.no.
3småtroll♥ Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg bestilte vår på nettet, buggysnuggle.com mener jeg på... Kostet da rundt 500,- Jeg har brukt den i barnehagen frem til nå, men nå byttet jeg nettop til voksi posen jeg... Har vært nede i 3 grader her så da syns jeg den blir litt kald hvis vi ikke tar masse klær på... Lettere med voksi posen da for da slipper jeg pjokken nede i posen med ullundertøy på bare;) Så jeg tror kanskje den kan være litt kald til vinteren, men hvis du går inn på den nettsiden så har de 3 forskjellige priser på posene... De dyreste har jeg hørt skal være tykkere! Jeg har den mellomste så hvis du kjøper den neste så holder nok den på vinteren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå