Trouble Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Vi skal te hovedstaden te helgen og lurer på hva vi kan finne på der, bortsett fra dinosaurshowet i spektrum? Har to på ca 10 år Trenger å tips te spennende butikker med klær, både te barn og voksne ))
Mom2Two Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Teknisk museum! Jeg tenkte ellers å gå på den utstillingen i Nobelsenteret "Fra Martin L. King til Obama" eller hva den heter. Zara i Bogstadveien har fine klær til både voksne og barn (billig også).
Trouble Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Teknisk museum høres spennende ut Zara blir nok besøkt ja, kjekt med butikker vi ikke har her ellers noen som har tips?
Himmel og hav Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Reptilparken, hvis det er noe de kan tenke seg. Klær kan jeg ikke hjelpe deg noe videre med, dessverre :-)
Trouble Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2009 Flere som vil komme med forslag?
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Teknisk museum er knall og tar fort en halv til en hel dag det :-) Ellers er Geologisk museum på Tøyen morsomt hvis de er interessert i dinosaurer og denslags - mye fossiler og annet spennende. På Tøyen finner dere også Munch-museet, og Tøyenbadet, nyoppusset for anledningen, og en fin pause fra trasking gatelangs. Shopping: Oslo City er i mine voksne øyne et skrekkelig sted, men hadde nok elsket det som shoppeglad tiåring ;-)
Ranveig R Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 No har eg berre vore der med ein 4-åring, men eg vil glatt anbefale Teknisk Museum for omtrent alle aldre. 4-åringen blei ikkje ferdig i løpet av dei timane vi hadde der, så vi måtte tilbake ein dag til før vi reiste heim ) Moro for store og små!
Tokatter_USA Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg elsket Sjøfartsmuséet som barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå