Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 sorterte gamle og nye bilder..*sukk* ble så paff at jeg bare byttet tema..vet jeg har 20 kg å ta av meg og at jeg ikke trener eller fikser meg noe særlig lengere.. full skjerpings fremover.. måtte blåse ut
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Ikke bli såra, han sa vel det du selv også tenker:) ta det som et spark i rumpa for å motivere deg selv til å gjøre noe med dagens situasjon....
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Huffda.. Kan tenke meg at det ikke var noe godt å høre det :s Men fin motivasjon sikkert, ja! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Sikkert litt trist å høre ja.. Men om du ikke trives med dagens situasjon så ta deg selv i nakken og gjør noe med situasjonen din! Jeg var også over 20 kg overvektig etter fødsel + flere påfølgende år der jeg ikke gadd å gjøre noe med det.. Orket ikke.. Fant ikke motivasjonen.. Men en dag ba jeg min kjære om å være 100% ærlig med meg om hvordan han syntes jeg så ut.. Og da sa han at han elsket meg uansett hvordan jeg såg ut, men at han syntes det var trist at jeg lot meg selv forfalle slik.. Den dagen bestemte jeg meg for å gjøre noe.. Jeg leste med opp på forskjellige dietter og falt etterhvert på fedon lindberg sitt lavkarbo-kosthold.. Meldte meg inn på lavkarbo.no, fant oppskrifter og fikk tips og råd av andre med lavkarbo-diett. Involverte også min kjære og han også kuttet ut karbo slik at det ble lettere for meg å holde meg. 1. uka uten sukker, mel, pasta og ris gikk jeg ned 3,4 kg! Deretter 0,5 til 2 kg i uka. Det er egentlig kjempe-enkelt bare man kommer inn i det! Etterhvert investerte vi i en elipse-maskin som jeg har som mål å gå på 20 minutt per dag mens jeg ser tv. Varierer alt fra 20 minutt til 1 time.. Begynte med 10 minutt og arbeidet meg opp:) Nå har jeg til sammen gått ned 25 kg, og det har ikke gått et år enda siden jeg begynte på diett! Kan spise et måltid med karbo i per dag, men da står vekta stille. Har mine utskeielser jeg og, men det er vel som oftest til bursdag og andre spesielle anledninger at jeg unner meg litt mat/snacks med karbo i.. Til helgekos lager jeg feks sukkerfri gele, hjemmelagede sjokoladeboller, hjemmelaget is eller koser meg med en pose bacongull:) Så det går fint an å kose seg på lavkarbodiett også Håper du ikke faller lenger ned av komentaren, men tar den til deg som en motivasjon! Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Tusen TAKK! for fantastiske svar! en spesiel takk til 22:15!flott er du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå