*falafel* Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Vesla er 8 uker nå, og veldig sosial og aktiv. Holder nakken og elsker å ligge på stellebord og kjøkkenbenk, men tenkte altså å kjøpe krabbeteppe med sånn lekestativ til. Sitter og ser på diverse internettbutikker, prisene ligger fra 300 kr og oppover, men jeg ANER IKKE hva jeg skal kjøpe??? Noen som har tips/anbefalinger? Evt et brukt liggende som du vil selge? )
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 ikea sitt! masse fine farger, spennende figurer, speil, anti skli under. vi kjøpte babygym fra bobbelino eller hva det heter, men den vokste han ut fra etter 2mnd. så vi kjøpte også ikea sin- super stas.. lekre farger og former i tre. nå som han er snart 11 mnd, synes han det er fortsatt morsomt å leke med selve "figurene".
hettinettifletti Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Her har vi fischer price babygym, kaller det for jungelteppet, her er det musikk og dyrelyder samt noen lamper som blunker. Følger med tre-fire leker som er til å henge opp, men kan også henge opp andre leker enn de som følger med, babyen min på 9 mnd synes det fortsatt er spennende...
*falafel* Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 Er det et grønt fra FisherPrice med en sjiraff på? Ikea var en god ide, de har jeg ikke tenkt på :-D Noen som mener at jo dyrere-jo bedre? Eller er det andre ting som er viktigere(f.eks størrelse, antall leker, sammenleggbar o.l.). Min første baby dette her, så vet omtrent ingenting
Trollemor75 Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Gutten elsket sin lekematte fra Taf Toys. Jeg kjøpte den på Barneshoppen.no. Pluss med den: - Lett å rydde den bort, bøylene kan fjernes og vips, du har voksenstuen tilbake etter leggetid. - De små lekene som kommer med er fulle av overraskelser. - Mye plass til flere leker. - Teppet er vaskbart i maskin. - Teppet er større enn de fleste lekemattene, det dekket nesten hele gymmatten jeg hadde kjøpt. - Fargene er ikke så gyselige som hos mange andre. Minus: - Eneste jeg kommer på er at den er dyr, nå på tilbud for 685 kr. Men min er fremdeles like fin etter MANGE omganger i vaskemaskinen, det er gode muligheter for å selge den videre. Gutten ble aldri lei, bare vokst ut av den ved at han lærte å krabbe. Nå er han aldri særlig lenge på samme sted.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Ikea sitt er absolutt å anbefale. Koster 295 kr, og er veldig fint. Enkelt å vaske også. Snuppa mi elsker å ligge der. Lekene er festet med borrelås, så hun klarer å rive dem av og ligger og tygger på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå